Gå til innhold

angst for aa faa angst.......

Anbefalte innlegg

ok........hvor skal jeg begynne??

Jeg har angst for aa foede! Redd for aa faa ANGST anfall naar riene kommer.....VET at dette ikke akkurat hjelper paa smertene! Bor i utlandet saa de kommer til aa snakke engelsk rundt meg....vet at naar jeg har smerter saa klarere jeg ikke aa konse meg om aa snakke at annet spraak!

Jeg har dessuten ingen til aa passe barnet mitt paa 18mnd! Kjenner ingen her og vanskelig aa stifte bekjentskap...saa itllegg til angsten ligger jeg vaaken om natten og lurer paa hvorjeg skal gjoere av han naar tiden kommer for aa dra paa sykehuset??

Det er i underkant av 2mnd til termin..

Angsten for aa foede er ogsaa basert paa at jeg er redd for aa ikke takle smertene! Vil ikke ha epudural, redd de skal begynne aa fikle med sann der tang og vakum og dritt!

Redd for aa revne mye, syns det va j...vondt aa sy sist! Pluss at etterpaa var det j..aa gaa paa do etter aa ha blitt sydd (i ca 1mnd etterpaa!)

Nei hvordan i he...skal dette gaa!?

Gaar ikke til jordmor...(det har de ikke her!) gaar til legen 1 gang i mnd og det er forskj leger hver gang!

HJELP!

Trenger neon "trostende " ord,,,,,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9211828-angst-for-aa-faa-angst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Odyssey*høygravid*

Uff:((

Sånn er det ikke noe gøy å ha det!! Vet ikke hvor du bor, men det er tydeligvis i det store utland. Har du prøvd å ringe sykehuset for å forklare dette?

Kanskje de har noe personale der som kan hjelpe deg.. Uff.. Jeg vet virkelig ikke jeg.. Kjenner jo ikke til landet du bor men jeg forstår så godt hvordan du har det!!

Det er viktig å prate med noen, ellers blir angsten bare større om du skjønner, da går man hele tiden og innbiller seg at ting er verre osv.. Jeg måtte ha samtaleterapi på sykehuset for å ikke bikke over av redsel.. Skjønner veldig godt hvordan du har det :(

Vet ikke om dette hjalp deg, men det er rådene jeg vil gi deg.. Håper du får hjelp :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...