Gå til innhold

huff...sliter med å sove jeg..tenker bare på hvordan det blir å bli mamma..må jo først få en spire da:(

Anbefalte innlegg

huff...får ikke sove..vrir meg rundt hele tiden..ligger å tenker på alt fra befruktning til de første bursdagene,dåp,hva vi skal spise,hva slags klær babyen trenger..tenker på alt også detaljer som hvor ofte skal jeg vaske sengetøyet til babyen osv...herre gud.jeg høres jo heeelt syyk ut,men er ikke det..he..he har bare veldig lyst på en spire.

sikkert flere her som har det sånn noen dager/netter:(

men vi får håååååååpe det sitter en spire i oss alle snart:)

Fortsetter under...

skjønner godt hvordan du har det Baas, vi har vel alle vert der.

Er slitsomt når det går utover nattesøvnen.

Prøv å stå opp og gå litt rundt, drikk vann eller bare slappe av i et annet rom når du ikke får sove.

Hjelper mye det å slippe å ligge is enga å være frustrert. Lettere å sovne også, når man først legger seg :)

krysser fingrene for deg, nå er det din tur snart :)

Har det sånn jeg også. Tenker på fødsel, og drømmer at jeg føder. Er ikke redd for fødsel altså, men husker sist jeg fødte. Da blikk møtte blikk. Da jeg og datteren min så hverandre i øynene for første gang. Ufattelig stort!

Gilmore girl..... Hva mener du med å "se på". Kan du spå?. Isåfall hadde det vært spennende om du hadde hatt lyst til å se på meg.

Har ikm 16 mai. Og har faktisk vært litt småkvalm siden lørdag.

Håpe håpe....

heisann..ja jeg spår me vanlig kort å tarot kort..var mye inne på spå sidene før men tok meg en pause for jeg ble sliten men,vurderer nå å starte der inne igjen :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...