Gå til innhold

De POSITIVE sidene ved bekkenløsning!:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter!:)

Har som mange av dere hatt bekkenløsning i en god del måneder nå, og eg e gla at d forhåpentligvis snart e ferdi;) (termin 25mai;)

Var hos jordmora i forje uke og da fortalte hun d at vi som har bekkenløsning har mye mer tøyelig bekken, og hodet til ungen kommer lettere ut hos kvinner som har hatt bekkenløsning:)

Bekkenløsning kan også gjøre slik at fødseln ikke er så vond pga dette:)

Eg sei ikkje d at vi e heldig som slit me dettan, men eg blei gla over å høre at d va nån positive sider også!:)

Fordi da blir d liksom ikkje bare unødvening smerter og negative greier men en bitteliten bonus på slutten:)

Lykke til videre!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men alle har bekkenløsning........i større eller mindre grad......

Det er bare ikke alle som får smerter.....

Så jeg tror dessverre ikke vi med smerter er i noen særstilling når det gjelder lette fødsler osv... :)

Men det er jo godt å høre at smertene er bra for noe også da :)

Da er de litt lettere å bære!

Lykke til med fødsel!

Skrevet

Takk! Det er godt å høre om noe positivt, absolutt! Håper på en kortere fødsel slik jordmora sa kunne skje pga. BL

Skrevet

Slenger meg på denne.....

Har hatt BL fra uke 12 og tar gjerne med det positive :)

Skrevet

har hatt bekkenl fra uke 5, så håper virkelig at det kan være en positiv ting med det!

Skrevet

Ber til Gud om at du har rett!

Skrevet

Ehh...,ikke for å ødelegge, men det gjelder nok ikke alle. Hadde BL sist også fra uke 7 og var nokså ille plaga. Fødselen min varte i tre døgn....

Skrevet

Huff da, d va jo leit!

Men d e vel sånn i de fleste tilfella at på nån så slår d heilt ut feil, får håpe eg e en av dem som ikkje får en så lang fødsel:)

Dessuten så va d jo ikkje bare på varigheten d går i, men d handler om at sjansene for at hodet setter seg fast i bekkenet og at d må klippes ut reduseres:)

Men selve fødseln kan jo ta kjempe lang tid uannsett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...