Gå til innhold

Anbefalte innlegg

f.eks når jeg skyver tunge møbler e.l.Er det tegn på graviditet? jeg fikk vanlig mensen nå den 30.4.men kan jo en sjelden gang være gravid for det.jeg må innrømme at jeg går på pillen enda,Yasmin.men har glemt å ta den 2 ganger med noen dagers mellomrom.jeg er helt syk etter å få en baby igjen nå så det gjør meg ingenting om jeg er d.bare jeg ser en baby blir jeg helt syk,kjenner d i brystene og underlivet,he he...jeg har ei datter på 18 mnd(10.5).2 dager før mensen fikk jeg ømme og litt tyngre bryster,og de er like ømme og tunge nå! kjenner stikninger inni dem,som om noe holder på å skje inni der..jeg har også lett for å glemme ting nå,virker helt fjern..sure oppstøt og svie i halsen(brøsve) er jeg plutselig blitt plaget av.sterkere luktesans( vis d ikke er innbilning da),og noe som plutselig har dukket opp er at blodårene på brystene har blitt så mye sterkere..mere matlyst har jeg,sulten nesten hele tiden,men blir merkelig fort mett igjen.og magen er blitt som en ballong,full av luft..men lykkeligere har jeg ikke akurat følt meg,som så mange andre,humørsvigninger til de grader..og ekstra mye tørst.Det leste jeg på et annet innlegg her er et symptom.jeg fikk nesten sjokk da jeg leste det.det er jo akurat det jeg snakket med sambo om for 2 kvelder siden,at jeg måtte vel til legen snart for å sjekke sukkeret for jeg er tørst til stadighet,mer enn til vanlig.og brus går d mest på!og så er jeg lett for å bli svimmel når jeg reiser meg brått opp eller ser opp.det tåler jeg ikke..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9211383-stikninger-i-underlivet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.jeg tok en test i dag,den sa at jeg ikke er gravid.Litt rart alle symptomene,var det kansje for tidlig å ta test da,pga hormonene etter mensen? 7 dager etter at jeg fikk den..vis jeg ikke er gravid må det jo være noe annet med tanke på svimmelheten og tørsten..jeg skulle vel tatt en sukkertest og sjekket blodet/jern..Jeg har vært så dårlig i dag,kvalm og oppblåst..d gikk flere timer før jeg ble bedre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...