Gå til innhold

Øvelser for rompe?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Etter jeg ble gravid begynte rompa mi å bli flat! har alltid hatt litt "sprett-rompe", men nå forsvinner den helt virker det som.

Noen her inne som har tips for å bli kvitt den flate rompa/øvelser, eller sider der man kan finne slike øvelser?

 

Takker for svar!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styrketrening helst med vekter gir nok best resultat. Men dette er jo noe du bør vente med til etter at du har født og sånn da.... Men en øvelse som absolutt er å anbefale er KNEBØY, som er e super øvelse for rumpe og lår. Viktig med god teknikk da så du ikke får noen skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knebøy med tærne pekende fremover og skulderbreddes avstand på føtter. Ta f.eks et håndkle og hold det rundt et tre, tørkestativ, gelender etc hold i det og sitt opp og ned til 90 gr vinkel i kne med rett rygg!

Om du er nygravid, kan du også ligge på ryggen og løfte bekken og baken opp og ned. (Skikkelig Jane Fonda/ Call on me-øvelse, men den funker)! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg fant en fin nettside til deg som Kari Jaquesson har laget forslag til øvelser på:

 

http://www.woman24.no/trim_og_fitness/

 

Her er det linker til de fleste kroppsdelene. De som var for rumpe så skikkelig bra ut. Jeg liker godt den som heter Donkey kong.

 

Lykke til med rumpeløftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

("Skikkelig Jane Fonda/ Call on me-øvelse, men den funker)! ;o)"

 

hahaha jeg ser det for meg :D Turkis "stringtruse utenpå tightsene og hele pakka....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Markløft fungerer også veldig bra på rumpe, lår og rygg :)

Det er hvertfall en øvelse jeg er veldig fornøyd med !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...