Happymom! Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Jeg som skulle bestille den denne uka...;( Fikk den ikke inn igjen før beg. av Juli... Hmm...hva farge skal jeg da ha...til en jente og en ventende som jeg ikke vet kjønn på...
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Ligger en i Khaki på finn.no http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10033811&sid=10aot_JhCW698099&pos=1&tot=12
Happymom! Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 Brukt i Norge blir jo dyrere en ny fra babyjungle...ganske sykt... Liker den røde endel men er så redd jeg blir lei den...jaja, blir vel det uansett hva farge;)
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Såpass,ja! Da skjønner jeg at du bestiller derfra ;-) Jeg liker den røde...
Happymom! Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2007 De skulle ha 6900,- for den brukte, på babyjungle blir det ca. 5000-5500,- + moms for alt! Det er jo helt sykt, her i Norge koster jo bare vogna 7290,- ny... I verste fall går det jo an å bestille sort trekk til vognen etterhvert og da..eller tar jeg feil? Tror det blir rød vogn med sort fotpose og sort softbag da;)
LadyLay Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Får man den sååå billig fra utlandet? Jeg var inne på babyjungle nå og kom frem til kr. 6400,- inkl mva og tollgebyr. Tror ikke jeg har regnet feil heller, men å da kjøpe den brukt i norge for 6900,- er jo litt dumt. Kanskje de godtar avslag hvis du gjør dem oppmerksom på det. De har sikkert kjøpt den i Norge.
Happymom! Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. mai 2007 + moms i tillegg mente jeg ja, så det blir vel ca. den prisen du skrev... og det blir jo under prisen på bare vogna her til lands... Gleder meg så ti å få den;)
LadyLay Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Ja, vi har vurdert å kjøpe vi også:-) Den er utrolig stilig og et vennepar av oss som har den til tvillingene sine har bare go'ord om den. Spørsmålet er om vi tør å kjøpe fra babyjungle? Gikk forresten inn på Finn i stad og nå er prisen endret! He...he....kan jo være at noen har gjort dem oppmerksome på prisen likevel!
Happymom! Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 7. mai 2007 Jeg har også vert skeptisk til å kjøpe fra utlandet, men har lest såååå mye positivt om babyjungle her inne. De er visst veldig mottakelige, har god og rask service og skjer det noe med vogna di, er det bare å sende bilder e.l, så sender de nye deler... Hmm, ja det er nok vanskelig å selge de vognene nå som så mange bestiller billig fra utlandet....
LadyLay Skrevet 7. mai 2007 #10 Skrevet 7. mai 2007 Vi må virkelig vurdere det da prisen er så mye lavere!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #11 Skrevet 7. mai 2007 Vil bare si at vi har fargen khaki og den er veldig fin syns jeg!!
LadyLay Skrevet 7. mai 2007 #12 Skrevet 7. mai 2007 JA, venneparet vårt har også den. Synes den er fin sommer som vinter. Har fargen holdt seg bra så lenge dere har hatt den? Kjøpte dere den i utlandet eller i Norge?
Happymom! Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 7. mai 2007 Shimmer khaki som den heter...tror de fargene holder seg godt når de er sånn "metallic"...den er ganske fin den fargen og;) Ååååå, det er så vanskelig å velge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå