Gå til innhold

se hit sikkert flere som har hatt dette=)

Anbefalte innlegg

hei ,

jeg var og tok akupunktur hos fjeld utrolig morsom ny opplevelse synes jeg,

men når jeg kom hjem skulle jeg skjekke om jeg hadde eggløsning med å putte en finger inn for å kjekke om livmorhalsen var nær har lest litt om dette på barneverden ,så prøvde dette men når jeg tok fingern ut så kom det hvit slim ut en trå aktig hvit slim, vet noe om det kan ha noe med akupunkturen å gjøre???

hørt man blir mer fruktbar etter man har tatt dette men kan noen svare

sorry vis dere synes jeg skrev for mye om åssen jeg fant ut dette =)

men som sagt er det noen der som kan svare på dette

og kan man finne ut at man er gravid før mensen kommer??

har stikkninger i brystene gjør ikke så vondt men det kommer å går akkurat som det svir litt, kjanskje det heter ømme bryster det,

hatt det alltid før mensen men det er mest brysvortene at det gjør vond på de men denne gangen så gjør ikke det, er det sant at man må ta fire ganger med akupunktur før man kan være gravid??? takk for alle som kan svare =)

Fortsetter under...

om man må ta fire runder med akupunktur før man kan være gravid?

du kan ta en, eller du kan ta 100, det kommer helt ann på kroppen din, og ikke minst: hva du fåt nåler for. det er tusenvis av punkter på kroppen vettu.

den tråden du dro ut er antakeligvis el slim.

ååååå folk er så smarte her hehehehe jeg synes det er lærerikt å høre,

snakket med akupunktur dama som ga meg disse nålene i kroppen,

hun mente at kroppen renset seg og derfor hvit slim kom ut, men det som var litt ekkelt var at jeg måtte dra det som var ut fra der,og spurte om det at jeg hadde vondt i brystene mente hun var fordi jeg var anspent,men aldri hørt fra noen som har hatt dette så, kjanskje det var el hadde kose stund samme dagen på kvelden og morgen så krysser fingrene forsiktig og venter spent hehehe

men noen som kan svare på dette, er det normalt å ha ømme bryster før mensen eller?? takk for alle som har svart hit =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...