Gå til innhold

Et lite spørsmål medgravide studenter:-))

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her med øyner som blir mer og mer rødsprengte og skriver på harde livet for å bli ferdig med eksamensoppgavene, men må innrømme at jeg sliter litt med å holde fokus ja.......er så mye artigere å tenke graviditet, baby og bimming:-))))..... Så mens jeg sitter her og skriver pedagogisk teori flyr tankene avsted og nå har jeg et lite spørmål til dere ang fødselspenger....hva gjør dere med det??? Fortsetter dere å studere til høsten?

Jeg har jo jobb som jeg har permisjon i fra, men jobber jo litt lell for å spe på forbruket mitt:-)))... og siden exmn snart er over har jeg mulighet til å jobbe så mye jeg vil selv - om jeg offisielt har permisjon til september....MEN så er det bare så utrolig fristende å ha litt fri fremover da.....

Løvemannen pendler og er mye borte og en laaang sommerferie sammen med barna frister....Har alltid jobbet mye før, men spørst om jeg lurer meg selv litt nå.....er jo greit med litt pengs i barselpermisjonene også da..

Fortsetter under...

enig der, vanskelig å fokusere på eksamen å skole når man heller kan tenke baby baby baby baby å ennda litt til baby=)

er selv ferdig med mitt siste år på vgs, skal egentli ut i lærligetid nå til høsten men har heller valgt å jobbe for å tjene opp permisjonspenger=)

jeg har tenkt å jobbe så lenge som jeg har mulighet til,dersom jeg blir dårlig å utkjørt mot slutten vil jeg heller prøve å få en sykemelding ut den siste tiden før permisjon,i stede for å ta ut tidlig permisjon!

tar jeg ut permisjon tidligere enn det som er vanlig mister jeg jo di ukene senere så det blir uaktuelt!

du kan jo ta ut ferieukene di ukene før du skal ut i permisjon, da får du en lang ferie=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...