Gå til innhold

Bergenstreff!!! Er det noen på gang?

♥Love is in the aiR♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

hva som har skjedd? Jeg skjønner jo at du ikke greier å overse de innleggene på krangle, det er ikke alltid like lett når beskyldningene og hetsingene ikke har noen rot i virkeligheten. Jeg vil hvertfall bare si at jeg synes det er koselig om du kommer, synes det var veldig kjekt forrige gang når du var med:) Om de som hetser deg inne på kranglesiden hadde truffet deg, hadde de nok sett hvem du virkelig er! Nemlig en skjønn jente:)

Mange klemmer fra meg:)

tusen takk skal du ha! nei det var en anonym som begynte å snakke om hvorfor jeg ikke dukket opp på treffene og sånn... litt ekkelt hvis dette er en person som skulle komme til å dukke opp i morgen. Mistenker absolutt ingen av dere jenter som var med på treff, men det kan jo være en eller annen som har tenkt seg der i morgen.

Personen påsto jeg ikke var gravid osv, og det er ikke noe gøy...

Er det sant? visse folk er bare tragiske og jeg synes at den der var litt drøy.. Jeg skjønner bare ikke at folk kan lire av seg slike ting om andre når de skal bli foreldre selv, og lære barna sine de verdiene som de står for. Det kan umulig bli bra ;-) Jeg skjønner hvorfor du lar være å komme, men som sagt håper jeg jo at du kommer. jeg har ihvertfall ikke hørt et eneste negativt ord om deg på de treffene jeg har vært på hvertfall :)

Wohooo;)

Du får ta å gi en lyd når du vet når du skal kjøre i morgen;)

Haha ja de e sånn disse "mennene":P

Min e sykemldt pga. dårlig rygg....de gider ikke undersøk ham en gang, bare sier at han har Lumbago og gir ham mdisiner som ikk virker :\

nei, jeg har heldigvis ikke fått det:) Var litt redd for det i en periode, men tror nok bare jeg var litt sliten i bekkenet. Jeg er faktisk nesten litt i for god form jeg, så ikke noe sympati fra sambo her i gården.. hehe ;) Ja, det kan vi godt gjøre, hadde jo vært koselig med trilletur, jeg kjenner jeg gleder meg sånn til han kommer jeg nå, det nærmer seg jo heldigvis litt for hver dag som kommer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...