dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 det kommer jeg til å gjøre... men hvor mange dager må jeg vente? holder det med 12 dager??
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 ok,da kan jeg også det;-) tenkte kanskje det var litt tidlig,men med 3 dager før tester så skal det jo kunne slå ut 11 dager over,så...
plums Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Jeg har ikke kommet så langt enda, men satt akkurat og leste dette på sidene til klinikken: I tillegg kan man gjerne selv ta en vanlig graviditetstest i urin. Det har ingen hensikt å ta en graviditetstest før det er gått ca. 2 uker etter tilbakeføringen av befruktede egg, fordi eggløsningssprøyten (Ovitrelle eller Pregnyl) vil slå positivt ut på en svangerskapstest. Lykke til!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. mai 2007 å..... æsj,da venter jeg til over ikm. gidder ikke å få et galt svar heller. takk!!
plums Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Nei, hvertfall ikke den veien. Skulle du ha inseminering snart var det det?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. mai 2007 takk,takk! er jo ganske liten sjans ve AIH,men det funker jo for noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå