Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jobben gjort i denne 1. pp`n, og det er bare å vente på IKM ca 17. mai. Rart å ha sex og vite at det kan bli barn av det. Er en stund siden sist vi utsatte oss for den "faren"... Prøvingen har så langt betydd en oppsving i sexlivet her i gården og det nyter vi begge to:) Vet av smertelig erfaring at det fort blir annerledes når pp`ne blir mange og det bare blir plikt. Men foreløpig er det optimismen som rår, og hvis det er mulig å spre optimismestøv, så gjør jeg det nå!! Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til,håper dette blir første og siste pp for dere.

Klem

Skrevet

He..he... Vet ikke om jeg er SÅ optimistisk, da. 1 pp ville vel være litt for godt til å være sant. Men takk skal du ha, Skifer!!

Skrevet

Lykke til....og nyt prøvetiden :)

Håper det klaffer litt før for deg da. Vi gikk over i 10. pp nå...eller så snart tr har reist!!!

Skrevet

Vil ønske deg lykke til.

Vi jobber med saken nå vi da. Har eggløsning i morgen, så i kveld skal vi til pers igjen. Har ikm 22. mai. :-)

Skrevet

Hei.

IKM 16 mai, så nå "puster jeg ut". Nå er det bare å vente. Det er jo en hel evighet til 16 mai.

Håpe håpe håpe.....

Dette er vår første pp etter ma i mars. Har jo hørt at man skal være litt mer fruktbar da.

Skrevet

Optimismestøv er veldig bra:)

Lykke til, håper på positiv 17-mai-test for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...