Gå til innhold

Hjelpe meg, for en produksjon! Er det mulig, liksom ;o)

Anbefalte innlegg

Jeg tandemammer altså lille Petter på 13 dager og Martine på to år og fire måneder. Martine har nesten ikke spist vanlig mat siden melka kom for fullt natt til dag fire etter fødsel, det er kun smaksprøver av litt av hvert vi får i henne... Så jeg nærmest fullammer 17-18 kg barn (og vekta raser - og det er bra)... I tillegg klarer de to til sammen ikke å spise nok til at jeg kan klare å la være å pumpe ut litt spreng innimellom. De siste dagene har jeg måttet pumpe ut ca. 250 ml på ettermiddagen av et par kjempesprengte bryst som ingen klarer å tømme. Og størrelsen på dem, da gitt. Meloner. Mannen mobber ;o)

Jaja, det avtar vel litt etterhvert håper jeg. Vet at det ikke er lurt å pumpe, men det er jo så vondt... Var forresten og veide Petter for sikkerhets skyld en uke etter at vi hadde veid ham på sykehuset tredje dagen. Opp 440 g på EN uke... jaja, DET kan vel ikke fortsette i mange uker håper jeg ;o)

Fortsetter under...

meloner ja... - er ikke det man kan si om mine om dagen.... lurer på om lillegutt ikke har begynt å spise mer mat jeg og mindre pupp siste dagene.... oppdaget i dag at nå begynner lefsene å komme tilbake... (amming har sin estetiske fordel ja!) men jeg får vel bare leve med det - og prøve og finne en bh eller to som gjør at det ikke ser helt ut som betsemorpupper!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...