_Mita_<3 Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Hei:) Er veldig ny i dette.. Ble mamma for første gang 2mai til vår nyyyydelige Sebastian:) Så det jeg lurer på.. Jeg begynner å få myyye melk i puppene.. sisste 2 gangene jeg amma i stad blei på samme pupp.. og nå er den andre KNALL hard så pumpa meg, å det blei mye melk og bedre i puppen.. ikke så hard nå men en kul inni puppen virker det som.. er det normalt? Takk til dere som svarer:)
Expat Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Hei! Gratulerer med Sebastian! Du, kan du forsøke å pumpe ut og massere mykt til klumpen er borte? For de skal ut! Du kan også plassere gutten så haken hans er mot klumpen når han dier. Forsøke tvillinghold, for eksempel. Pass på at du ikke sperrer utgangene med hånden din. den skal bare støtte ikke klemme. I morgen, gå på apoteket og kjøp Lecitin kapsler, 1200mg, ta en morgen og til middag. Det holder gangene åpne og gjør at dette med tette melkeganger ikke fører til en ufyselig brystbetennelse! Du kan lese masse om tilstopping og pumping på ammehjelpen.no
_Mita_<3 Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. mai 2007 Oki:) Takk... Klumpen er over øverst i brystet..den "sprenger" litt.. og er ikke liten men kjennes ut som en muskel..kjente faktisk akkurat en bitteliten klump og.. bitteliten.. tror jeg skal kjøpe lecitin kapsler ja:) takk
Expat Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Du kan stryke mot brystvorten når han dier for å få den ut. Mykt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå