Saga Sol *6 mnd til prøving* Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Vi holder en god knapp på januar, vi ønsker å kjøpe babycomp i aug og slutte på p-ring, slik at hormonerne er ute av kroppen og på bane igjen til januar;)
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 7. mai 2007 #2 Skrevet 7. mai 2007 Hei Sagasol Jeg er litt på vent - det er litt annet som skal skje før jeg blir gravid (les: Solskinnssnuppa'er med babylyst!) men jeg og sambo har snakket i helgen om desember eller januar så fremt alt går vel frem mot den tiden! Så da er vi kanskje vinterprøvere! Jippi! Klem
Saga Sol *6 mnd til prøving* Skrevet 20. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. mai 2007 Godt jeg har noen å vente med ivertfall..... Dagene går jo såååå sent, er så babysyk....Men det nermer seg sakte;)
Gjest Skrevet 21. mai 2007 #4 Skrevet 21. mai 2007 Jeg melder meg på vinterprøverne! Har fått klarsignal fra rundt juletider - litt før eller litt etter! Jippi!
mimmi!! Skrevet 22. mai 2007 #5 Skrevet 22. mai 2007 Tror det blir noe i den duren her og,jeg har sluttet på plasteret og det var i rute allerede første mens!men vi må få oss sted å bo og litt ymse,så det kommer nok...skjer det,så skjer det.....;)skikkelig babysyk!!!
Saga Sol *6 mnd til prøving* Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2007 Da er vi jo en liten gjeng da;) Den babysykheten er skikkelig ubeskrivelig........ prøver å finne meg en hobby da..... begynt å lese en serie, så har litt å gjøre i noen uker tenker jeg;)
nubse Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Søker medlemsskap her! Egentlig skulle vi ikke sette igang før sensommeren 2008, men nå virker det som pipen har fått en annen lyd. Februar er vår måned nå, men regner med den forkortes enda litt mer ettersom tiden går.
Saga Sol *6 mnd til prøving* Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. mai 2007 Så koselig;) Jo flere jo bedre:) Greit å ha noen å vente med, jeg har jo bare dere på nettet å snakke med siden vi ikke skal fortelle noen at vi vil prøve;) Så når noen spør spiller jeg dum å sier....ivertfall ikke i år... og det er jo sant oxo da:) Har jo klarsignal fra gubben 1 januar...hehe
nubse Skrevet 31. mai 2007 #9 Skrevet 31. mai 2007 1. januar kan fort bli 1.desember er min erfaring...
OhMyGod!!! Skrevet 9. juni 2007 #11 Skrevet 9. juni 2007 hei!!!!! så utrolig gla jeg blei når jeg så denne siden:D vi skal nok prøve fra oktober og utover håper vi på,, kan bli litt etter det da, alt avhengig om jeg får meg jobb/hvor mye jeg jobber framover:) jeg skal legge til denne på favoritter så jeg vet å holde meg oppdatert:) når 'bestemte' dere at dere ville ha barn? samboeren hadde bestemt seg ganske så når vi møttes *ler* mens jeg har holdt tilbake helt til for litt siden pga skole og jobb!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå