Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 For en stund siden bestemte vi oss for å kjøpe Emmaljunga Duo Edge til babyen som er ventet i juli. Tenkte vi hadde god tid og utsatte butikkturen, blir liksom for dumt å handle for tidlig synes vi. Men her forleden dro vi i butikken for å se på farger o.s.v., og da ble vi faktisk sterkt anbefalt å bestille nå. Jeg trodde de hadde de vanligste fargene lett tilgjengelig på lager, men de sa at nå til uka skulle de sende inn bestillinger for levering før sommerferien, var normalt 4 uker leveringstid. De leverte visst ikke i juli, dermed er det ut juni det leveres, og med 4 ukers leveringstid betyr det altså at man må bestille SENEST i løpet av mai! Ble ganske så overrasket jeg. Nå hadde vi jo bestemt oss, så det var i grunnen bare å bestille. Men det hørtes litt rart ut... prøvde damen å fremskynde et salg tro?
Fikk maibaby06 Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 nei tror ikke det:-) emmaljunga lager en og en farge, og butikkene får leveranser ut fra det. Er ikke bare å bestille en vogn i en viss farge da, må vel gjøres i ett og ut fra når de lager vognene etc. Jeg kjøpte min city cross tidl i des, valgte en farge de hadde inne, men da fikk jeg vite at de skulle bestille neste gang etter nyttår. Så hun snakket trolig sant:-)
SallyAnn Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Jeg fikk samme beskjeden da jeg var innom en butikk i Bodø nå i slutten av april bare for å kikke. Vogna måtte enten leveres i juni eller så måtte vi vente med å bestille til etter sommerferien med levering i september. Siden jeg har termin 2. oktober tok jeg ikke sjansen på det så jeg bestilte nå. Det er vel like greit å bare få det gjort? :-)
Sommerfugl78 Skrevet 8. mai 2007 #4 Skrevet 8. mai 2007 Hmm... da jeg spurte om leveringstid på emmaljunga city cross, sa de ca 4 uker. Jeg har termin 5. sep, og spurte da om det holdt å bestille i begynnelsen av juli, slik at vi får den midt i august. Det går bra, sa hun i butikken (i Ullevålsveien i Oslo). Kanskje vi må dra å bestille før likevel?? (har et lite håp om å finne en pent brukt, så derfor venter vi med å bestille...)
Anele&Solstråla Skrevet 8. mai 2007 #5 Skrevet 8. mai 2007 Jeg var på barneognhuset rudo på strømmen, og dr sa de at de fikk inn masse nye farger i aug. regner med at det er 2008 modellen:) Har ikke termin før i november så jeg venter...
*Udon'tKnowMe* Skrevet 8. mai 2007 #6 Skrevet 8. mai 2007 Emmaljunga har hatt brann på systua på fabrikken sin, så nå er det masse farger som ikke blir levert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå