Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 min siste mens dag var 7 april...to uker siden hadde jeg så vidt noe som kunne ligne begynnelsen på mens, men det varte bare i en dag, tok test for en uke siden, den va neg,...nå har jeg så mye luft i magen, magen e oppblåst, sikkert noe jeg innbiler meg...å idag fikk jeg en sånn metall smak i munnen, å igår når vi hadde litt sengekos:) så kom det litt lyserødt,men det var alt....kan jeg være gravid....? noe som har opplevd det samme... takk for svar:) tar dette anonym siden jeg har venninner som er her å snik:)
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Det kan nesten virke sånn ja!!! Ta en test du! Er slik jeg har hatt det begge gangene jeg ble gravid!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 å dette var ikke planlagt, vi har gått etter sikre dager mens jeg har leitet etter resept på p-piller:) da blir dette nr 2...va har liten gutt på halvannen år.... sikker???
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Hva med å bare ta en test og ikke mase her inne?! Vi veit vel ikke om du er gravid eller ikke??!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Hei , så spennende da! Jeg hadde ei veninne som også ble gravid i det hun trodde var en sikker periode! Og hun venter ei jente i juli! :-) ( hun hadde sex manggge dager før EL ) Vet du sånn ca hvor lenge før beregnet El dere hadde sex da? Sto på babyverden at sædceller som gir jente lever i opptil en uke, mens sædceller som gir gutt lever kortere! Skal se det blir en liten prinsesse på deg om 9 mnd! :-) Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 spurte ho om ho va sikker at det var slik hun hadde det med sine to graviditeter...så her inne på det jeg har skrevet, treng du slettes ikke å svare. har nu ikke tatt noe test enda, får se... vet ikke hva EL er for noe.... så mange forkortelser:) noe som kan fortelle, hvis dem orke.... takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå