Gå til innhold

April: Har dere vært på 2års kontroll?

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Vi har enda ikke vært,har spurt dem ett par ganger om ikke vil skal på 2års kontroll snart,men her på helsestasjon tar de ikke 2års kontrollen før de er 2år og 2-3mnd..

gjør de dette hos dere også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel vi er i tyskland da. Tok den ved 23mnd. Gikk fint! Det eneste hun ikke ville var å bygge klosser, hun vil heller rive dem ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På siste kontroll sa hs at de tok 2 års-kontroll når de er 2,5 år.. Dette pga språkutvikling osv..

Fikk innkalling til 2 års-kontroll for 2 uker siden og skal nå på tirsdag.

Veldig spent på vekt og lengde jeg for hun er en stooor 2 åring.

Språket er ikke så bra,hun sier mange ord men bablingen er her enda.

Når hun blir ivrig så babler hun noe enormt.Som når jeg kommer hjem fra jobb og spør om hun har hatt det kjekt i parken. hehe da babler hun og forteller noe som vi ikke skjønner i det hele tatt. Men syntes det er skjønt jeg da =) Men det kommer vel snart litt mer språk hos henne også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi skal inn igjen i august for 2års kontroll. Var ikke før ferien iallefall. Tror hun nevnte noe om språket ja..at det var derfor de utsatte den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var da Sondre var akkurat 2 år - husker ikke om det var rett før påske eller rett etter...sånne detaljer forsvinner i ammetåken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos oss er det 2 1/2 års kontroll så vi har ikke vært enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært enda - men eg spurte hva tid me skulle og det var snakk om at i juni skulle me får komme på 2års kontroll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Göteborg har de 18 mnd kontroll og da fikk vi spröyte,veide oss og målte lengden. Nå skal vi ikke på kontroll före 5 års alder igjen.

Men de har åpen mottakning på mandager og onsdager som vi kan komme forbi og veie og måle oss igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal i slutten av mnd, har fått ett skjema om ord hun kan si, og om kun kan si setninger... så det er vel mest språk de ser på denne gangen!

Gleder meg hvertfall til å se hvor stor hun har blitt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...