ellemmelle og bitteliten Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Hadde en av tidenes store krangler i dag etter at sambo presterte å si at han ikke var klar neste sommer heller, at det var bedre om vi ventet til neste sommer der igjen, vi snakker altså 2,5år frem i tid!!! Fyttihelvete så sint jeg ble, mente det var dønn urettferdig når vi tilslutt hadde blitt enige om neste sommer og nå når det nærmer seg bittelitt så feiger han ut og får heelt panikk... dustefyr altså! Fatter ikke hvordan han nå, 14mnd før, kan vite at han helt sikkert ikke er klar... noe han ikke visste sjøl heller forsåvidt, men han bare antok det... er det mulig!!! Jeg som trodde vi nærmet oss sakte men sikkert så er vi nå bare hundre skritt tilbake.... barneemnet begynner å bli et veldig sårt tema her i huset... og det er aldri jeg som tar det opp engang... *FRUSTRERT FRUSTRERT FRUSTRERT*
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Hei! Å.... så utrolig trist! Jeg sender deg en kjempestor trøsteklem! Jeg forstår veldig godt hvordan du har det, har det sånn i heimen her også. Du har sikkert lest innlegget mitt nede på siden her... jeg sender deg en klem til jeg, håper det kan hjelpe litt iallefall! Jeg synes det er ganske teit av han å si slikt, 2,5 år til er jo jææææ****g lenge! Håper det ikke blir sånn for dere, men at han er klar mye før den tid! Aller helst senest neste sommer, slik dere ble enige om!
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 7. mai 2007 #3 Skrevet 7. mai 2007 Huff. Jeg vet hvordan du har det. Sambo her gikk ned fra 10 år! til 3 mnd for så gå opp til 2 år igjen... Vil bare gi deg en stor trøsteklem
Miss Misantrop Skrevet 7. mai 2007 #4 Skrevet 7. mai 2007 Da har han faatt deg til aa slutte og mase et aar til. Smart mann. Men vet du hva. Han lurer deg. Og hvis du ikke vil lure han tilbake og du virkelig onsker deg barn, er det paa tide aa pakke snippsekken og gaa. Han vet hvor mye barn betyr for deg, og han onsker ikke dette for seg selv eller for deg. Med vennlig hilsen Meg
ellemmelle og bitteliten Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. mai 2007 Tro meg, har tenkt tanken, både en og to ganger... Men får meg ikke til å gjøre det heller vettu, er jo glad i fyren oppi alt sammen... Håpløst tilfelle.. ;-)
Miss Misantrop Skrevet 9. mai 2007 #6 Skrevet 9. mai 2007 Akkurat samme problemet selv jeg, lol!! Og derfor var det saa godt aa kunne vaere adrenalin sint paa dine vegne. Jeg klarer nemlig heller ikke aa gjore noe med situasjonen. Han lovet barn og tok det tilbake. Grrr... Og man blir minnet paa situasjonen saa ofte, senest i dag var jeg hos frisoren -vil du ikke ha barn, spurte hun. Jeg sa at det var litt mye med jobb og saann akkurat naa. Da svarte damen med et stort smil, livet er ikke bare karriaere vet du. ----
Pompel - Fikk jenta si 10.03 Skrevet 10. mai 2007 #7 Skrevet 10. mai 2007 Kan jeg melde meg på her? Vinglete menn er vi lei av!!!!!!!!!!!
ellemmelle og bitteliten Skrevet 10. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. mai 2007 Ja fy.... adrenalinsint er foressten et bra uttrykk, er vel ganske dekkende for min oppførsel den kvelden.. ;-) hadde det bare skjedd så hadde det ikke vært noe problem, for han er superglad i barn, men han vil ikke tenke tanken på å planlegge noe i det hele tatt og det er til å bli sprø av noen ganger.. :-) Til tross for dette så syns han at å hoppe av i svingen er en grei metode så litt koko i hodet er han nok bare....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå