Gå til innhold

noen her inne som har begynt og få mage?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er i 6 uke jeg og har allerde måtte legge vekk mine dongeri jeans...har jo vokst:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skulle ikke legge inn som anonym...er jeg som skrev dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare luft... Har det samme jeg.. magen er skikkelig oppblåst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde større mage i uke 5-7 en nå i uke 9. Var sikkert vanneller luft. Har nå ingen problemer med buksene som var veldig stramme for noen uker siden. Fikk faktisk en kommentar i går; har du slanket deg? Måtte nesten le...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Det trenger visst ikke å være luft!! Noen har noen hormoner som gjør at magen kommer før enn hos andre! Og hvis du har vært gravid før så kan ofte magen komme tidligere neste gang!!!

Jeg har ikke fått mage ennå, men den magen jeg har fra før er blitt hardere, så noen bukser er faktisk blitt trnge for meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

njæ, har prøvd å studert den i alle mulige vinkler, men kan ikke merke at noe er begynt å vokse ennå, har ikke hatt på meg dongeribukser på en stund nå men...

men så har jo jeg noen kilo for mye så det kan jo hende det tar litt lenger tid før det vises på meg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sist gang jeg var gravid kunne ingen se det før jeg var ca 5 mnd.nå ser alle det hehe...jeg har fått en god kul...til og med legen min bemerket det.er nok litt forsjellig fra gang til gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo jeg begynte å få mage allerede i uke 7 8. men d er jo forskjellig fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ikke enda, men er jo bare i uke 5, så regner med den kommer snikende, snart har jeg ikke valker, men stramm mage :) ikke flat da...det får vi jobbe med om ca 11-12mnd. å for en herlig tanke, ikke noe mage trim :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte å få mage med en gang, akkurat som med førstemann, og da jeg var gravid i høst. Jeg har ikke vært plaget av luft, jeg er nok bare en som får mage tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...