Gå til innhold

er dette normalt???

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har plutselig mistet helt lysten på denne babyen.. er mye styr med faren.. jeg skjønenr ikke hva jeg tenkte med?? hvorda kunne jeg få barn med en person som jeg missliker så sterkt! orker ikke tanken på å snakke med han eller se han.. han kommer til å være en stor del av beibien sitt liv så jeg må vel bare vende meg til det.. men herre gud hvordan går det ann å bli så dum..tenk hvis jeg ikke blir gla i beibien da.. hva gjør jeg da?? har helt panikk nå.. er ikke lenge til den kommer heller!!! flere som har det slik???

Fortsetter under...

huff jeg gjør jo det jeg og egentlig... har jo vært gla for dette gjennom hele svangerskapet.. men nå år detbare er dager igjen holder jeg på å gå fra forstanden.. håper det bare er panikk for at det nermer seg..

huff får dårlig samvittighet.. er jo gla i beibien min...

håper dette går over snart...

Annonse

takk for svar.. ja det føles som panikk... vet jo at jeg kommer til å elske beibisen.. men er det egentlig rett å sende henen inn i livet slik som tilstanden er rundt meg,, huff.. nei alt for mange taker.. bare griner og griner nå... huff... bare tanken på å måtte forholde meg til pappaen resten av livt gjør meg syk... får vondt i hjrtet og sjelen.. og er det rett overnfor barnet at jeg føler det slik, er jo fortsatt hennes pappa. jeg kommer jo aldri til å uttrykke dette forran barnet, men like vell,...men hjelper nå litt å tømme seg her inne til dere snille damer:)

Har også hatt lignanese tanker!

Bynnte faktisk å grine hos jordmora sist, men d skal være sagt at da hadde eg hatt en veldi stressanes dag, og hvert litt plaga me sånne tanka, også i tillegg hadde eg glømt urinprøven, og da blei d rett åg slett for masse:p

Hehe va skikkeli overhormonell den dagen;)...

D e ikkje d at eg angre på valget eg har tatt, men eg e så redd for at morsfølelsen ikkje skal komme, og at eg bare skal være likegyldig osv...men jordmora sa at d va heilt normalt for alle gravide å tenke slik av og til, og at de som uro seg mest for sånne ting, va som oftest de som ble *mamma* med en gang i tankegangen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...