Gå til innhold

Desember: Noen av desember barna som ikke sover midt på dagen??

Anbefalte innlegg

Her begynner det nesten og virke som om hun ikke trenger den søvnen midt på dagen lengre..

Er ganske strix med at hun får ikke sove lengre enn kl 2 osv sånn at vi får lagt henne til kvelden, men nå for tiden så får jeg henne nesten ikke til og sove før klokka 10 om kvelden!!

Fortsetter under...

Vi har det også sånn, sovner ikke før 21.30. Men de siste dagene har jeg vekt han etter 40 min fra luren på dagen, og da har det gått bedre på kvelden. Han er ikke så blid når han må sove på dagen lenger heller :-)

• 1 måned senere...

Det har gått dager der hun ikke har sovet, og det har gått helt fint. Men sover hun ikke eller under 1 time mange dager i strekk går det ut over nattesøvnen, hun står opp mye tidligere enn normalt. Så vi legger henne ut i vogna enda en stund tenker jeg=)

Her er det faktisk omvendt:-) I helgene sover Even første dupp allerede i 9tida og da må han ha en dupp til før/etter middag. I bhg klarer de å holde han våken til 12, men da sover han kjapt to timer ja, og er ganske trøtt i bilen på vei hjem fra bhg. Sovner veldig fint i 7tida på kvelden. Tror varmen har hatt litt innvirkning på han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...