Gå til innhold

98 dager igjen

nicco

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med å ha passert den magiske grensen, og veldig god tur til Roma! Jeg og mannen min drar til Paris neste helg, for første gang uten barn siden vi fikk barn for 3 år siden. Kommer til å savne sønnen vår, men kan være godt å ha kjæreste tid nå før babyen kommer. Er spent på å høre om Roma turen deres, ta godt vare på deg selv.

Annonse

Hei hei.

Har "kun" 86 dager igjen nå. Men håper inderlig at lille kommer FØR termin. Har termin 1 august, og skal på slektstreff helga 3-5 august... Det er nå altids bare 2 mil til dit treffet skal være, men det nytter jo lite om æ ligg på fadeavdelinga!

Masse liv og leven i magen. Slitsomt å sove! Får vondt i bekkenet av å ligge!

Best å være oppe og i vigar for mitt bekken.

Har fjøsen full av lamtunge sauer, så her er man jordmor så det suser etter med en mage som konstant er i veien. Har god hjelp i fjøsen, men føle jo at æ må ha litt kontroll og være tilstede sjøl også! Men overlate jo alt tungarbeid tel gubben og avløseren.

E så trivelig me alle de søte små ulldottene.

Klem fra

Ja, tiden flyr! Gratulerer med milepælen! Synes dagene har gått så fort denne gangen.

Jeg har 106 dager igjen i dag, og har født 2-3 uker før termin med de tre foregående, så det kan jo fort bli færre dager igjen. Spennende.

Håper dere får en flott tur til Roma. Har vært der flere ganger selv, og synes det er en fantastisk by. Er helt sikker på at jeg skal tilbake dit flere ganger. Ungene elsket Roma!

Husker ikke hvor store ungene sine er, men ett svalende tips er å leie rollerblades/sykler/tråbiler etc i Villa Borghese. Vi kombinerte det med en kurv med god mat og godt drikke og koste oss hele dagen der oppe i skyggen av de stoooore trærne.

Kjenner jeg bli litt misunnelig nå, kunne godt tenke meg en tur sammen med hele familien, jeg! Kos dere masse. Håper du ikke blir for sliten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...