Gå til innhold

ny blødning i kveld:(

Anbefalte innlegg

er 14+4i dag, og tenkte at nå er hvertfall faen over, men det ser ikke sånn ut..hadde ny blødning igjen i kveld,..sist i uke 9... venter på at legevakta skal ringe meg opp igjen så jeg kanskje skal få no svar...

men jeg må jo bare håpe på at alt går bra, og det gjør det sikkert:)men er litt engstlig her jeg sitter nå..

kveldsklem til alle novembermammaene*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9207995-ny-bl%C3%B8dning-i-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff, stakkar....forstår godt at du blir engstelig ja...var d friskt blod eller litt mørkt??? jeg hadde flere mørke blødninger med når 1 og d gjekk bra. Kom noen uker før termin, men alt helt topp ellers. Lykke til. skal tenke på deg og krysse fingra

God klem fra meg

Håper det går bra med deg:o)

Har hatt en veninne med blødning men det har gått bra, så det kan hende det gir seg og at der er bare noe som må ut. Ønsker deg lykke til, å håper på det beste for deg og lille baby.

det var som en beynnelse på menstruasjon..det er jo sikkert ikke noe å engste seg over, men har vært på jobb i dag å øftet litt tungt, noe som kanskje ikke var så lurt..

takk for støtten:)er jammen meg godt å ha et sted som barnimagen:)

Jeg hadde det slik forrige gang. Det var et blodkar i morkaken som hadde sprukket men ikke farlig.

Ønsker deg alt godt. Det går sikkert bra.

Kan være pga du har løftet, sikkert noen blodkar som har fått et lite rift.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...