Isse Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Hjelp, nå var jeg på do og det kom litt rødt friskt blod på papiret. Er 11+0 i dag. Hadde en ma i desember som endte med sa 2. juledag, var da ca 8 uker på vei.Nå blir jeg helt nervevrak. Skal heldigvis til innvendig ul i morgen, men det føles veldig lenge til nå. Da jeg hadde ma startet det med brunlig utflod i flere dager. Var på ul i uke 9 og da slo hjertet som bare det og alt var normalt! Noen som har hatt lignende blødning? Erfaringer?
mylittlecat Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Huff, vil bare ønske deg lykke til, håper alt står bra til med lille spiren din!
BEA-77 Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Har ikke lignende erfaring, men ville bare si at jeg krysser fingrene for deg...
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Ei venninne så et bankende hjerte på UL i uke 8, men måtte ha utskrapning pga. MA 14 dager etterpå. Litt blod + brun utfold. Veldig trist!
Engelen*My Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 Tenker på deg! Hvordan gikk det i dag? Håper alt stod bra til. Har selv opplevd en MA og en SA og vet at dette er tøffe saker.... Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Det er visstnok mange som har små blødninger rundt den tiden de normalt sett skulle hatt mensen. Søsteren min trodde hun hadde normal mens de tre første mnd. av sitt svangerskap, så hun ante ikke at hun var gravid engang. Det kan være flere grunner til at man har en liten blødning, så alt håp er ennå ikke ute! Men jeg mistet selv i uke seks, så jeg vet også hvor ubehaglig dette er. Jeg krysser fingrene for deg, og håper det går bra! Stor klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå