Gå til innhold

April: Nå har mini endelig fått navn =)

Anbefalte innlegg

Jepp,er helt sant,nå er han 3 uker og endelig fått navn.

Nå er jeg egentlig temmelig lei av alle som spør om ikke han har fått navn enda (ikke dere,men venner og familie,maser hull i hodet på oss)

Så nå har han endelig fått navn =)

Og navnet ble

Sindre Nickolay !! =)

hva synes dere?

Vi synes det passet med Simen Alexander, blir en del S'er i familein nå siden gubben også starter på S, og mellomnavnet mitt er Susan =)

Kan fort gå i surr det her =)

Fortsetter under...

Kjempe fint navn...

pssst - blir det en gutt her så får han navnet Nickolay hehe. Har likt det navnet siden Benedikte var rundt et år, men har ikke hatt noe gutt å gi det navnet til. Prøver denne gang... ;)

Men kjempe koslig med kjente som har samme navn - har enda ei nettvenninne som har en gutt som heter Nickolay... hmmm tror ikke hu skriver det helt slikt.

Men kjempe navn Sindre Nickolay har fått ;)

HAHAHAHAHAAAAAAAA!!! Nå ler jeg meg skvett i hjel her!! Vi datt omtrent utav stolen både gubben og jeg... Vi har jo sagt at vi skulle komme tilbake til om det evt ble et mellomnavn til Sindre... (ler) og gjett hva førstevalget var/er???? JO, nettopp, Sindre Nickolay!! Er det mulig!! Hihihihihi!!!!

Så du kan vel tenke deg hva jeg syns om navnet ;)

Annonse

Seriøst????!!! =))

Gubben har jo som du vet bestandig likt Sindre, og siden Simen ble Simen og ikke Sindre,etter mitt ønske,så fant vi ut tilslutt igår at han skulle hete Sindre, og vi liker begge Nickolay, og vi har bestandig vært enige om at de skulle ha mellomnavn,og da ble det til det hehe =)

Så gøy da, skulle tro vi kjente hverandre veldig godt,hehe =)

Vet jo at din lille heter Sindre, så viste ikke helt om jeg turte "stjele" det, men siden gubben liker det så godt og alle de andre forslagene han kom med likte ikke jeg,så da ga jeg etter hehe =)

Men at det skulle bli Nickolay som mellomnavn fant vi ut igår kveld,Sindre har jeg tenkt på en stund og fått "vent" meg til det,men igår ble det endelig bestem,og idag skrev jeg på navnevalg skjemaet =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...