Gå til innhold

Dette ble mer spennende enn venta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM i dag.

Tok en test på torsdag, den var negativ. På fredagsmorgenen kom det jeg trodde var tanta, blod på papiret om morgenen, kom litt mer utover dagen, vanlig utvikling for meg, men så forsvant den igjen.

Her er tingen: Har ikke vært så nøye med å tempe denne måneden, tempa kun fram til eggløsning for å finne denne. Min kroppstemperatur pleier å gå ned fra 36,8 til 36,4 en til to dager før jeg får tanta, men nå tempa jeg både i går og i dag - nå har den steget fra 36,7 yil 36,8!

Oi, oi, oi - vet ikke hva jeg skal tørre å tro jeg, og må vente helt til fredag for å teste for jeg får ikke lønn før da... Men da har jeg jo litt tid til å vente på den ordentlige tanta... Kommer sikkert til å være kjempekonsentrert på jobb denne uka ja! Men det er en jo egentlig aldri rundt IKM når en prøver.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende !!!

JEg blødde også litt en dag på forventet IKM da jeg gikk med min første !

Kan være lurt å vente en stund på ny testing, ja :-) HAr erfart at det har gått mange dager over IKM før testen endelig har gått over til å bli positiv - og det koster jo litt da :-)

Fortsett å tempe du - så lenge den ikke dropper til den tempen du har før EL er det absolutt en sjanse :-)

LYKKE TIL !

Skrevet

Så spennende! Du må pante noen tomflasker eller noe, så du får penger til å teste!!!

Skrevet

God idé! Men er ikke sikker på om vi har sååå mange... ;) Selv om sambo drikker noen liter brus på ei uke....

Ingen tegn til mer av tanta enda, og tempen er stabil på 36,7 i dag også! Tror jeg må finne på noe så jeg får kjøpt en test i morgen. Holder jo ikke ut dette her! :)

Skrevet

Kjempespennende!

Det er et godt tegn at tanta uteblir og at tempen holder seg eller stiger!

Krysser, veldig ukonsentrert, fingrene for deg;) Jeg hadde IKM på fredag, spottet tidligere i uka, men så forsvant det da jeg trodde tanta skulle slå til for fullt. Føler meg oppblåst og stinn i magen, og har bestemt meg for å kjøpe en test i morgen! Gi lyd fra deg på fredag da!!!

Skrevet

Hei jordbærmamma!!!

Jeg har ikm på onsdag eller torsdag,var utrolig skuffet på lørdagsmorgen da jeg begynte å blø.

Men tingen er at blødningen var INGENTING lik vanlig mens,og plutselig i 6 tiden idag så stoppet den helt opp.

Derfor var det ganske gøy å lese at du har hatt det på samme måten.

Hvordan var mengden med blod og slikt hos deg?

Hos meg var det først brunlig blod,også blødde jeg i mengder.Så mindre å mindre,men med ganske friskt blod.

Så dette er ingen vanlig mens,det er jeg overbevist om

Skrevet

Det var ikke så mye, pleier å ha ganske sparsomt med blod første dagen uansett, så det var som vanlig. Ville fylt et truseinnlegg kanskje?

Stabil temp i dag tidlig også gitt! Tror jeg må prøve å ordne meg en test i dag og ta den i morgen tidlig...... Spent!!!!!

Skrevet

... tenkte å teste i dag tidlig (fredag), sååååå spent.

Og i går kveld kom tanta. Typisk!

Da er en ustabil syklus etter hormonspiral bekrefta, noe som i grunn var venta. 32 dager denne gangen, 27 (som er vanlig for meg) forrige. Gidder ikke prøve veldig hardt før den har stabilisert seg da, håper det ikke tar over et halvår!! (men kommer vel til å telle å tempe å beregne så godt jeg kan tenker jeg ;)

Jaja, på an igjen. IKM uke 24 here I come.

Skrevet

uff da det var synd å høre jeg skjønner hva du føler. men hvor lenge hadde du hatt spiralen og når tok du den ut??? for jeg hadde bare vanlig spiral og tok den i desember 06 og har ikke blitt gravid ennå

Skrevet

Hadde hormonspiral har hatt den i ett og ett halvt år. Tok den ut 13. mars. Fikk tanta med en gang etterpå, har hatt det en gang til mellom da og nå. Så går bare inn i min 3. pp nå. Regner med å måtte prøve en stund da, men har da hørt om folk det har klaffa for tidligere også...

Den som venter får se? :) Ved godt mot enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...