Gå til innhold

Juni: Noen som driver med nattamming enda?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Å jada her våkner han 1-2 ganger etter j har lagt meg bare for å få pupp i 2sekunder..

 

Uff må vel venne han av nå ja.. har gått bra noen netter.. men er bare det at jeg er så trø på nattan at j syns det er lettere å gi pupp i 2 sek enn å trøste en hylende unge i lange tider midt på natta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gir! :-)

Nå hender det at hun sover natten igjennom, men ikke bestandig. Skrikekurer er ikke noe for oss, så derfor skal hun få så lenge hun trenger det.

Det som er med nattavvenning er at det liksom ikke er endelig. Neste gang de får en tann, blir syke, man reiser bort etc kan det hende man må begynne på nytt. Prøv å se om det hjelper med litt vann og snakk litt rolig til han.

Det kan hende han bare tror at han trenger å ha puppen imunnen for å sovne igjen. Jeg leste i boken "the no-cry sleep solution" at hvis så var tilfelle skulle man gå inn og gi puppen, vente litt også ta puppen ut igjen før babyen sovner ordentlig. Dersom han blir sint skal han få puppen igjen, så mange ganger som trengs, men alltid passe på at barnet ikke sovner på puppen. Til slutt gir han opp og skjønner at han greier å sovne igjen uten pupp. Dersom han virkelig er sulten blir det jo noe annet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er vel dette mer eller mindre jeg gjør..

 

Gir pupp iu 2sek for så å legge han og da sovner med engang..

 

Aldri vært noe fan av skrikekurer jeg heller.. Har også tenkt å gi litt vann, men glemmer alltid å ta med en fllaske vann når jeg går å legger meg.. SÅ på natta så årker jeg ikke stikke på kjøkkenet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...