en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 hei! har en easywalker sky. trenger myggnetting til vogna. bor i tromsø, og her selger de ikke EW. er det noen som vet om universale myggnett til 3-hjulinger som kanskje ville passet denne?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Universale nettinger bør passe på trehjulinger og. Bare pass på å kjøpe til sportstriller og ikke til bagvogner.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Har EW sky og jeg kjøpte universal myggnetting. Var på barnebutikk og sa at jeg ville ha et myggnett til trehjuling. Passet kjempebra. Vet ikke hva slags merke det var.
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. mai 2007 var dette en helt vanlig myggnetting som passer hvilken som helst vogn??? eller var det "formsydd" om du skjønner hva jeg mener?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #5 Skrevet 7. mai 2007 sydde et selv jeg.kjøpte hvitt gardinstoff,med gjennombrutt mønster,sydde løpegang og tredde en strikk igjennom,det ble kjempefint
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #6 Skrevet 7. mai 2007 jeg fikk tak i et på cubus som er kjempe billig som passer til min ew sky..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå