baby3### Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Etter å ha trålet i denne barnevognjungelen noen mnd, etter en sportsvogn har jeg nå nesten gitt opp. Har en Simo kombivogn fra 04, som jeg er veldig fornøyd med. (enda mer fornøyd etterhvert som jeg har lett etter andre vogne faktisk) Men jeg trenger en ny sportsvogn, da sportsvogna på min SImo er litt slarkete i fotbrett og ryggjustering. Jeg har termin i juni, så jeg trenger jo ikke akkurat noe ny sportsvogn nå.. Men så har det seg slik at jeg har blitt bitt av denne vognbasillen da, og det er vel mest lysten som gjør at jeg "trenger" en ny vogn nå. Har sett meg ut TFK, som jeg egentlig ville ha. Men når jeg såvidt har sett denne i virkeligheten ser den så stor ut. (har fått demonstrasjon på den en gang)Men den har de kriteriene jeg er ute etter. Den kan også brukes av min jente på 3 år. (som har sluttet med vogn for lenge siden, men slik i nødstilfellet liksom)Har også sett at Easywalker og OTH er ganske populære. Dersom jeg skulle bestemme meg for å kjøpe denne nå, kjøper jeg også med bag. Dermed har jeg jo to bagvogner og sportsvogner. Men trenger jeg virkelig dette?? Trenger litt veledning, og rett og slett noen til å fortelle meg enten det ene eller det andre. Man blir litt "blind" for hva man egentlig behøver når man har fått litt dilla:)
allegodetingertre Skrevet 14. mai 2007 #2 Skrevet 14. mai 2007 TFK sin hardbag er stor, så den kan brukes lenge. Har selv OTH, kjempegod vogn som jeg kan anbefale. Bagen er dog litt mindre enn TFK sin.
To gutter og en jente Skrevet 15. mai 2007 #3 Skrevet 15. mai 2007 Hvis du kjøper en ny vogn med både bag og sportsdel,m kan du selge den gamle. Jeg har easywalker sky. Kjempefornøyd med den. Hadde en simovogn fra før, men solgte den for den nye vognen er så utrolig mye bedre å trille og mye mindre og lettere sammenlagt. Sluttet også å bruke den lille sportsvogna til 2åringen da denne kom i hus. Denne kan kjøpes som sportsvogn og bag til. Både bagen og selve vogna er store og romslige.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå