Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei Manga

På Aleris har de uttak og innsetting samme om det er helg eller ikke, de må ta det som passer best med kroppen din.

En kollega hadde uttak på torsdag og innsetting på lørdag for 2 uker siden. Hun holder også til på Aleris.

Hadde uttak i dag, og det gikk knirkefritt. Fikk ut 13 egg som alle så bra ut og venter i spenning på telefonen i morgen.

Formen er fin, litt øm men ikke noe å grue seg til.

Tror Dr. Holst brukte ca 8 min på hele greia, gikk så fort at jeg ble helt paff, så tror du kan ta det helt med ro når det er din tur neste uke.

Så bra! Jeg har begynt å bli utålmodig nå, ble det plutselig i går. 6. dag med stikking i dag. Merket du noe særlig til sprøytene? I magen mener jeg. Syns jeg kjenner så lite av alt..

Satser på at du får mange fine egg, virker jo lovende. Alt går etter boka med deg :) Fortell hvordan det gikk da!

Hei

Merket lite til sprøytene annet enn litt press over eggstokkene de siste dagene, stakk i 10 dager.

Det er visst like vanlig å ikke kjenne noe som helst, så don`t worry.

Ble veldig oppblåst på slutten, ser ut som en badeball, hehe

men det skal visst bli bedre om noen dager.

Kommer med en oppdatering i morgen så snart telefonen kimer.

( Foreløpig så har jeg vært rene skolebokeksempelet ifølge legen, så håper det gjelder befruktningen også)

Annonse

Ok, bra. vet det jo egentlig,men greit å høre. Du ligger akkurat passe foran meg i løypa, så du er nå blitt generalprøven min, hehe. Jeg krysser derfor fingrene! 10 dager? shit, måtte du kjøpe en hel ny pakke med sprøyter da? Jeg håper virkelig å klare meg med de jeg allerede har. Og hadde vært greit å få det unnagjort før 17. mai. jeje, vi får se..

Hadde selvfølgelig akkurat nok Puregon til 9 dager, så måtte kjøpe en ekstra ampull,på 300 ie, men det var ingen katastrofe.

Bruker penn, så det var bare å lade den på nytt.

For 3 måneder siden var jeg helt grønn her inne på bim, og nå blir jeg brukt som generalprøve, det er slettes ikke værst syns nå jeg....

Får takke for tilliten og håper du får noe ut av det, hehe.

Det er jo ikke så mange fra Aleris her inne akkurat.

Jeg kommer ihvertfall til å huske denne frigjøringsdagen som den dagen påskeharen kom og frigjorde 13 egg hos meg-

Satser på at vi begge ligger i kurven å ruger på 17 mai, så kan resten av bermen drikke sjampis til frokost, og forhåpentligvis få en skikkelig dårlig 18 mai.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...