Gå til innhold

Her er jeg igjen å!!!

Anbefalte innlegg

Tida flyr og jeg har ikke sjanse til å opprettholde DIBtida mi =( Men her er jeg og alt er bra med emma og meg. Lurte på en ting - er det flere augustbarn som enda ikke sitter støtt på gulvet? Emma kan sitte litt, men så legger hun seg bare bakover eller til siden eller magen og er storfornøyd med det. Litt treig eller? ELias satt fra han var 7 mnd han =)

Håper alt er bra med dere alle =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9207168-her-er-jeg-igjen-%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, så koselig!

Alt er bra med oss. Leander sitter ikke ordentlig på gulvet ennå. Han sitter litt henslegt mens han støtter seg med den ene armen. Men han sitter på knærne.... Nå er han ganske stødig også.

Tror ikke hun er unormalt treg. Alt er normalt så lenge de utvikler seg og de får bestemme tempoet selv. Første mann min gikk da hun var 15,5 mnd gammel andre mann var 11 mnd og tredje mann var 13 mnd. Så de er veldig forskjellige.

Hei, Benjamin var 8 mnd den 27. og han sitter ikke støtt ennå. Han kan sitte en liten stund, men når han blir sliten, bikker han bakover. Men sidestøtten begynner å bli bra. Jeg har i grunnen lagt fra meg alle utviklingsskjema denne gangen fordi Ben har en funksjonshemning. Alle barn utvikler seg i eget tempo uansett. Storebror satt helt støtt da han var 6 mnd, de er veldig forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...