Gå til innhold

Tobias onsdag 9. mai?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som skal dit da? Har ikke møtt før, men tenkte jeg skulle møte opp og treffe andre gravide. Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal prøve å komme iallefall, orker ikke hvis jeg har masse maserier og nedpress, men kommer hvis det er mer "rolig".. :) Bare koselig med nye ansikter.. ;) Kan jo se an her hvor mange som " melder" seg på da.. :)

Skrevet

Jeg regner m å komme:) Om mine maserier ikke er helt klikk:p

Skrevet

Jeg skal også prøve å ta meg en liten tur.. Min samboer jobber somregel sent på onsdager, men har lovt å komme hjem tidlig på onsdag, slik at jeg kommer meg avgårde, så jeg håper det blir mange som møter opp..:-)

Skrevet

Så bra, da tar jeg sjansen på å møte opp jeg også. Hvor pleier dere å møtes? Bare så jeg vet hvor jeg skal gå liksom *ler*

Skrevet

Pleier vel å sitte innerst der ved tv'en... Rett ved baren, men om det er fotballkamp sitter de en anna plass:p Gleder meg til å møte dere alle=)

Skrevet

Jeg har aldri vært på tobias treff før, men tror de pleier å sitte nesten helt oppe ved bardisken.. Da sees vi ikveld:-)

Skrevet

Ok, da finner jeg nok frem. Da ses vi =)

Skrevet

Kommer ikke i kveld, Saxon spiller te rocken roll på rockefeller i kveld:) men ses vel en annen gang:) Kos dere.

Skrevet

Hvis noen lurer på hvor vi pleier å sitte, så er det bare å spørre betjeninga også, de vet det vettu!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...