Gå til innhold

noen fra tønsberg her??? :)

Anette og Miss Sofie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei!

jeg er fra tønsberg, og er like gammel som deg!

Akkurat nå bor jeg på notodden, men vi flytter mest sannsynlig tilbake til tønsberg/horten i løpet av et års tid.

Jeg er også gravid med førstemann, og kjenner kun få på min egen alder med barn!

Hvor i Tønsberg er du fra/hvilke skoler har du gått på, osv? kanskje jeg vet hvem du er? hehe . hadde vært moro!

jeg har bare gått på slotsfjellet i ett år. bodd på tjøme mesteparten av tiden men flytta mye rundt siden jeg var 16.

typisk det at du flytter tilbake for vi flytter mest sansyligvis til trondheim til høsten... litt uflaks!! kjæresten min skal på skole der. men det hadde vært gøy å bli kjent med flere eller noen:) som er gravide.

Annonse

jeg er for det meste i tønsberg nå og ut hele sommeren jeg, ettersom jeg skal føde her:)

(skal en liten tur hjem om et par uker pga eksamen, men ellers bor jeg i tønsberg over sommeren..)

Er trygt å være i nærheten av sykehuset en skal føde på, siden kjærsten pendler til skottland, og ikke alltid kan ta den lange veien fra notodden til tønsberg, om det plutselig skulle skje noe, lissom..

:)

det kommer til å gå fortere enn du aner!! tro meg!

Nyt sommeren alt du kan i mellomtiden, da får du sikkert en koselig kul på magen, uten at det blir for tungt!

haha, jeg har blitt brun akkurat på magen jeg.. ser helt morsom ut. (jeg elsker å sole meg! nyter det!!) Men i det minste er den ikke helt hvit under der, de gangene t-skjorter ol. spretter opp! hehehe

Åå, nå er jeg så lei av skolearbeid! Sitter med hjemmeeksamen nå, og det ER SÅ KJEDELIG!! (derfor jeg kommer så mye på BIM, kanskje?.. ikke bra..)

hehe jeg henger åsså her endel, fått litt baby dilla tror jeg:) åsså er det ikke så slitsomt.. stakkars kjæresten min først så jobber jeg åsså kommer jeg hjem ( kanskje spiser) åsså er det rett i senga å sove til sånn åtte ni åsså sitter jeg her:)

hva er det du studerer? eller hva skal du bli?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...