Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Nå har jeg ammet i snart 9 uker. Hver uke har vært en stor utfordring. Jeg har ei tulle som er plaget med mye vondt i magen så hvert ammemåltid er en kamp. Jeg føler hun spiser veldig lite pga av luft i magen sin. Hun drikker nok ikke ut en fete melken og dermed så øker ikke prod. min. Har forgjeves prøvd alle metoder for å få mer melk. Virker som det er mer i det ene brystet enn det andre. Jeg har aldri brystspreng. Om natten sover hun fra ca 2100 til 0500 og da har jeg begynt å få litt spreng. Nå nettopp la jeg henne til brystet og da var det skriking og hyling. Så tenkte jeg at nå skal eg prøve og pumpe etterpå for å få opp prod. Men neida da kom et noen få dråper ut tilsammen på begge bryst. Dette er skikkelig frustrerende. Jeg tror faktisk jeg har veldig lite melk. Og vil så gjerne ha masse. Forslag, meninger... Alt mottas med takk!!!
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 har du prøvd å pumpe deg noen timer etter at hun har sovnet ? f.eks kl 00, dersom hun sover til kl 5. Etter at jeg begynte å pumpe meg kl 23 gikk jeg fra 60 ml de første dagene til 140 ml etter noen uker. (begge puppene)
wonki Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 huff dette er ingen god følelse. jeg har også styrt litt med amming og jeg sendte en mail til ammehjelpen. de svarte fort og varil mye hjelp. beskriv det for dem. du kan også ringe dem eller til din helsesøster. visst hun legger på seg og har flere tissebleier i døgnet er nok alt ok. har hunmye luft jan du prøve minifom-kjøpes på apotek. det hjalp oss og brukte det frem til 3mnd. mage massasje er bra og på helsekost selger de en probiotika får speban.pulverform. også god effekt hos oss ring ammehjelpen.de er så flinke.man blir så sliten når amming er en kamp raping er veldig viktig.visst di ikke får det til så prøv å ha henne sittende på fanget m rygg mot deg.vugg frem og tilbake og rundt i ring.dette virker veldig bra på min gutt.legg henne over det ene benet på magen-klapp forsiktig på ryggen. har hun veldig vondt så legg låret ditt rett under magen hennes og vugg henne forsiktig frem og tilbake.hjelper for nedre luftsmerter, noe de får når de ikke får rapet. det er ikke alltid man hører rapen,men har du d stille kan man høre luften kommer,men oftest kommer d lyd' lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå