Gå til innhold

Min gutt på snart 3 1/2 mnd sover hele natten(ca. 12timer) Skal han vekkes på natten for å få mat????

Anbefalte innlegg

Min sønn begynte plutselig å sove hele natten for 5 uker siden. I starten la vi han rundt kl 22 og da sov han til 7 dagen etter. Nå har vi begynt å legge han rundt 20.00 og da sover han i 12 timer.

Hørte fra en medisinerstudent at jeg da måtte vekke han på natten, fordi han trengte mat. De våkner vel selv om de blir sultene? Var det jeg fikk høre på sykehuset.

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

jenten vår har alltid sovet hele natten. jeg har aldri vekket henne for å gi henne mat (sover i ca 10-11 timer) og de få gangene hun har blitt sulten på natten har hun gitt beskjed.

jeg ville ikke vekket på natten for å gi mat med mindre han ikke legge på seg nok

• 2 uker senere...

Dattra mi på 3 mnd (til helga) spiser bare 1 gang på natten, 2. gang hun spise er det morgen og da står vi opp. Dette har hun gjort så lenge jeg kan huske...Fra hun var et par uker kanskje. Hun legger likevel godt på seg, tar flere måltider på kvelden og "samler opp mat i magen". Helsesøster sier jeg ikke skal vekke henne siden hun legger fint på seg og virker i fin form.

Om din virker opplagt, og legger fint på seg, skal du bare nyte søvnen du kan få :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...