Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Bare litt frustrasjon fra min side... Jeg er 8uker på vei, er gift og vi har det veldig bra sammen. I dag tok mannen sin seg en tur på "puben" i ettermiddag for å ta seg noen pils og komme seg litt ut. Jeg sa det var greit, men satt og ergret meg hele tiden. Han ble borte noen få timer, og hadde ikke drukket mye, men likevel ble jeg irritert. Jeg føler ikke for å sitte på en søndag å se på når andre drikker, så jeg ville ikke være med.. Er jeg vanskelig som ble irritert for at han dro dit alene? Jeg synes jo ikke selv jeg har rett til å bestemme at han skal være hjemme med meg hele tiden, men klarer altså ikke kontrollere de følelsene... er vel bare hormonene som svirrer, eller?
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Ja, det er hormonene. Ingen reell grunn til å bli irritert.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Ja, du er dum! Mannen din må jo få lov til å ha et liv selv om du er gravid. At du blir ei kjedelig kjerring som bare vil sitte hjemme er faktisk ditt problem og ikke hans. Neste gang synes jeg du skal bli med ham ut!
BEA-77 Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Tror kanskje mannen min hadde droppet den pub-turen jeg og heller funnet på noe som jeg også ville likt. Hos oss er det jo hver sin gang å ville noe den andre ikke gidder. Har jo droppet ting dersom han ikke gidder også, mye moro ellers som man kan finne på sammen. Blir noe annet dersom man er invitert ut da, i såfall hadde det vært greit at han gikk...
lilleven Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Rolig nu ikke så krass! Til du som skrev innlegget, syntes det var fint at du sendte mannen din av gårde. -hormonerne er ikke til å forstå, jeg har også hatt slike furte dage men de går som regel fort over. Mannen setter sikkert stor pris på å få treffe vennene sine. Tenk deg alle de cafe turene du kommer til å få med veninnene dine når du skal gå hjemme med lille nurket. Nestegang mannen din drar ut en tur kan du gjøre noe ekstra godt for deg selv og spiren i magen. Dejlig varmt bad hvor du tenner litt lys og tar med deg noe godt å drikke kall smoothi anbefales! - eller annet som du liker. Masse lykke til;)
Joda, jeg vet best! Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Hvis du først sa at det var greit at han dro, så skjønner jeg ikke hvorfor du blir irritert etterpå.
Erisa* Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 Det er visst ikke så mange andre her inne med hormoner... jeg forstår deg kjempegodt, hadde det slik stadig vekk når jeg var gravid sist. Du må få lov å være litt furtete og hormonell, men ikke kjefte på ham for at han gikk ut, når du hadde sagt at det var greit. Fint at du lot ham gå ut, og disse rare sutrefølelsene er det kanskje ikke så mye å gjøre med:) Syns det var et godt tips her oppe om å gjøre noe godt for deg selv når han går ut! Kanskje du kan invitere ei venninne på besøk i stedet?
Niem og Patrick Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Det er ingen problem å være med ut selv om en er gravid. Det er jo ingen som sier at vi skal sitte inne å ha det kjedelig Jeg har hvertfall ikke tenkt å sitte inne hver eneste helg her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå