Gå til innhold

Kan noen komme med gode råd.. *FORTVILET*

Millebaby

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut for 2uker siden at jeg er gravid. Jeg har fast forhold vi har bodd sammen litt over 1år i fast bo. Jeg er ferdig utdannet hjelpepleier til sommeren, og har da fast jobb å komme til. Og sambo er i fast jobb. Jeg skal da ha denne babyen i Des. og jeg og sambo har bestemt oss for å bære frem dette barnet. Og nå har vi sagt det til hans foreldre som faktisk tok det veldig bra. Jeg sa det til min mor dagen jeg fikk vite at jeg var gravid, og hun smiler pent til at vi skal bære frem babyen. Men saken er den at jeg har en pappa som bor sammen med in mor og vi har et langt og koplisert liv, med MYE krangling. Og jeg vet at han nå vil bli kjempe sint på meg for dette tross i at det ikke var planlagt, OG JEG VET IKKE hvordan jeg skal få sagt det til han.. Noen som har noen gode råd og komme med??

Skrevet

Hei! Vet ikke om jeg kan hjelpe deg egentlig, men jeg har selv en slik far.. Vi har alltid kranglet, og han er av den "sinna" typen på en måte.. Trodde han kom til å klikke i alle vinkler, spesielt siden jeg bare er 17 år. Men det gjorde han ikke, han ble faktisk veldig glad.

-Så det kan jo hende han ikke reagerer den måten du tror i det hele tatt..? :) Får iallfall håpe det! Lykke til:-)

Gratulerer med graviditeten og, forresten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...