Gå til innhold

Bekymret jeg.. noen andre?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Så godt at alt stod bra til(",)

Her har også hjertelyden vært forskjellig - spesiellt tidligere, har vel jevnet seg noe nå.. Så jeg var helt sikker på at vi hadde en av hver i magen - men det er 2 gutter inni der(",)

JM har sagt til meg at en sover og en er våken når de har hatt så ulik hjertelyd som du skriver over - vet ikke om det er noe i det?!

Annonse

Godt å høre at alt stod bra til :) . Hos meg mener de det er en av hver og sist jeg var hos legen var hjertelyden veldig lik på begge to. Jeg begynte å lure litt selv, men legen sa det kunne ha med aktivitetsnivået å gjøre. Pulsen er jo raskere ved aktivitet enn når de sover.

Har du sjekket pm jeg har sendt deg?

det kan jo hende det har med aktivitetsnivået å gjøre ja.. Er uansett kjempeglad for at alt står bra til med de begge to.. Vi vet ikke om de er en eller toeggede nei, men de har ihvertfall hver sin både morkake og fostersekk og det er jo fint. Hva har du da fru Bolstad?

Ja, tusen takk for posten.. Har ikke fått rotet meg til å gjøre noe mere med det enda, hehe, jeg er ikke akkurat kjapp:-)

Hei du!

Slik følte jeg det også. Var på ultralyd i går, hvorpå det ble påvist at den ene tvillingen nå hadde lagt seg i hodeleie slik som den andre - dette forklarte hvorfor jeg ikke har kjent like stor aktivitet fra den kanten av magen hvorpå tv2 lå i tverrleie tidligere.:) Bena til begge sparker i ca samme området, kontra tidligere. Er i uke 25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...