Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Vi ønsker å kjøpe Teutonia Mistral. Etter det jeg har fostått finnes den både i duo og kombi. Noen som har noen meninger om hvem av disse som er best på teutonia. Jeg har termin i oktober og frykter at kombi-vognene kanskje blir for treng og liten utover vinteren.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Hei, jeg har selv Teutonia Mistral og er super fornøyd. Men jeg hadde en annen vogn som dypvogn, men en i barselgruppa mi hadde Teutonia i duo og var kjempe fornøyd.. Våre barn var født i september, så det er bare en mnd tidligere enn barnet ditt vil evt.. Hun byttet til sportselen i april, men det var enda litt plass igjen i baggen.. Om du skal velge kombi, så ville jeg valgt hardbag fordi mykbaggen er liten til pose på vinteren siden du får høst barn.. Lykke til:) Vil anbefale deg å kjøpe et annet teutonia regntrekk enn det som følger med..
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Teutonia mistral kan du IKKE få som duovogn..da må du velge Teutonia prestige. grunnen er at på mistralen kan du ikke ta av sitteinnsatsen..slik at du får festet på en bag, men d får du på prestige. Vil absolutt annbefale deg å velge Teutonia Prestige Duo, siden du får barn i oktober. d er den du får best plass i!! Men ønsker du å bruke bagen lengst mulig bør du også velge en dunpose, i steden for voksiposen...voksiposen er mer romstor!! Lykke til med valget;)
tottelott Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Hei hei! Jeg ville kjøpt Teutonia Fun som er super lett å manøvrere, dette er også en kombi - vogn. Mistralen er ganske tung å manøvrere, viktig å tenke på siden du skal føde i oktober =)
mammaentiltrulte Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 fun er vel den med de to små hjulene foran, kan ikke tenke meg den er noe særlig på vinterføre. vi har prestige utgaven som duovogn. jenta er førdt 8. oktober. er super mega fornøyd og bruker duobagen enda. passer ut måneden, men da har vi planer om å bytte over til sportvogn delen. men er litt liten plass til voksi i den. så ville anbefale en skinnpose ( vi har det) eller en dunpose. er kjempe god å trile og lett å håndtere. vil anbefale luftjul.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Åhh, her hadde jeg visst litt å lære. Tusen takk alle dere flotte jenter. Jeg spør litt til jeg da. Slik jeg har forstått det står altså valget mellom mistral eller prestige, og i katalogen foran meg ser det ut som prestige ligner veldig på mistral (altså 4 like store hjul osv.. vil gjerne ha det) Altså: Er det enkelt å ta av duobagen fra vognen? og noen som vet hvor mye smalere baggen i kombivognen er iforhold til i prestige? Mange spørsmål fra meg i dag, men jeg føler jeg begynner å nærme meg en beslutning:) Klem S.
mammaentiltrulte Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 er ikke siker på nøyaktig hvor mange cm det er, men har hatt begge deler og syntes det gjr en betydelig forskjell. er vedlig enkelt å ta av duobagen er to handtak på hver side, ter tatt av med et lite klikk. prestige likner veldig på mistral ja, er vel noen få cm høyere og 1 kg mer om jeg ikke husker helt feil.
2julibarn Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Kjøp Prestige med den nye fashionbagen! Den er helt nydelig! Fashionbag er en duobag med egen kalesje. Kalesjen fungerer også som bærehåndtak, dermed blir bagen veldig enkel å ta med seg! Har Mistral nå, er veldig fornøyd, men til nyfødt er Prestige bedre pga større bag!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2007 #9 Skrevet 9. mai 2007 Så forskjellen på Prestige og Mistral er minimal i utseende, men baggen er det stor forskjell på. Blir Prestige for stor og tung iforhold til Mistral når babyen skal over i sportsdelen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå