Gå til innhold

Skifer:) obs laaaangt..

Anbefalte innlegg

Hei skifer.. har lest endel og vært med nå og da inne på diskusjoner her inne.. er 37 år og prøvde i 7 pp før jeg ble gravid. nå har det seg sånn at jeg såpr litt nå og da i tarot og andre spanske spå kort :) men jeg gjør det bare for underholdning.. jeg trenger aldri fødselsdato eller noe.. jeg bruker bare hjelperne mine. :).. så måttte jeg bare legge på deg følte jeg.. håper du ikke blir sint fordi jeg tok meg den friheten.. deler gjerne det jeg så i kortene med deg.. men ta det som underholdning.. stor klem..

Historie:Mye Kreativitet,Intensitet og bessettende virksomhet.

Nylig Fortid: Noe tapt noe vunnet. Et sørgelig kort som viser sorg og en periode med sviende , følelsesmessige sår,et ideelt personlig forhold,en inderlig tro,eller kanskej tilliten til en annen er blitt feid i gulvet. begeret er spilt og dets fruktbare innhold er kastet bort.

kortet tyder på at du vender tilbake til gamle sår og ikke kllarer å gi slipp på de.fortvilelse,hva gikk galt?

Nåtid: Uansett hva du arbeider med får det nytt liv.fruktbar fornyelse.

ild krativiteten i kortet tyder på fruktbarhet og trang til å gjenskape deg selv i form av et barn ( det står faktisk ;))..men det kan også dreie seg om symbolsk unnfangelse,svangerskap og nedkomst.

Nær fremtid: Ansvarsfullhet og forsiktighet.Tålmodighet betaler for seg.

Fjern fremtid: Mye arbeid,økt verdi.selsikkerheten er tilbake,alt arbeidet vil snart få sin lønn.

Engle kort: SONYA (englens navn)

Jeg overbringer deg et budskap fra din avdøde elskede: Jeg er lykkelig og har funnet fred,og jeg elsker deg meget høyt. Ikke vær bekymret for meg.

Somsagt så håper jeg at du ikke tar det alvorllig men det var dette kortene sa da jeg la de på deg.. :) ha tro.. ting kommer til å skje.. men tålmodighet er du nødt til å ha ..

Stor klem fra

NoBlonde

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9205810-skifer-obs-laaaangt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke skifer, og er glad for at det ikke er meg du har "sett" i kortene på....

Synes det blir å trø mennesker for nær, ved å "spå" dem uten at de er spurt på forhånd.

Noen ler av spådom, andre opplever det som ubehagelig og ønsker ikke å bli spådd.

Dette synes jeg at de som spår/legger kort skal ta hensyn til- uansett om det er "på gøy" eller ikke....

Hei NoBlonde:)

Tusen takk for dette,jeg synes det var nydelig gjort av deg,og jeg vet du ikke ville lagt det ut om det ikke var godt ment,eller om du hadde dårlig nytt å komme med. Jeg har jo ikke opprettet en profil slik at du får gitt meg det privat..skal gjøre det nå,for å svare deg privat for å kommentere det du har kommet med.

Vi har prøvd i et og et halvt år vi,om det er lys i enden av tunellen

oppmuntrer det hvertfall.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...