Gå til innhold

Og da kom tanta

*bombobadilla*m*BABY<3+spire

Anbefalte innlegg

tilbake igjen... ser det ihvertfall ut som... Er i dag 9 dager etter IKM, men etter drøssevis av negative tester så det jo likevel svart ut for graviditet, så da er det greit å kunne rykke tilbake til start for en ny runde :-)

Tanta er ikke helt som hun pleier da, veldig svak og virker litt "gammel" (sliten etter ferien jeg sendte henne på kanskje..hihi...), men det får så være.. ikke har jeg vondt i magen heller, og jeg som pleier å vri meg i smerter... men, men... den forunderlige menneskekroppen!!

Ha en fin søndagskveld :-)

Fortsetter under...

Hrmf....ja,ja - tanta har nok følt på seg at hun ikke var velkommen.. var nook derfor hun var så nølende til å komme på besøk. Men, da begynner hun iallefall å ta hintet! Slike gamle tanter burde legge seg inn på langtidsferie på et spa!

Vi får håpe dette er ditt siste besøk på leeeeenge!!!!!!

klem

Hahaha... så søt du er :-) Og ikke minst: lynrask til å svare! Morsomt med et forum hvor folk er litt aktive :-)

Ja, nå håper jeg alle tantene her inne tar hintet og drar på en 9 måneders lang jordomseiling eller langtidsopphold på spa :-)

Stor klem

Hei Kirsty!

Leste at du også hadde fått besøk nå... Bra at hun kom da - selvom vi gjerne skulle vært foruten hele tanta alle sammen... Men det er ihvertfall ikke noe moro å gå å lure på om noe kan være galt, når tanta ikke kommer og testene er negative :-(

Satser på at dette er siste runde nå da for oss alle sammen!

Har stjålet litt babystøv inne fra 1, 2 og 3 semester som jeg sprer her inne ;-)

*************************************************************************************

********************************************************** :-)

*tar et dypt magedrag* - suger inn babystøv =)

Neste pp er jeg klar igjen!!!

Siste måned har jeg vært "nede for telling" og lite aktiv i prøvinga... Har vært hos legen idag med bronkitt, astma og allergi... kom hjem med pencillin og ny astmaspray, så NÅ må vel formen begynne å bli bedre... (Har tom.lest et eller annet sted at noen blir lettere gravide etter pencillinkur..) he,he - lever fremdeles opp til nicket...

Lykke til alle sammen!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...