Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har vært lite aktiv her inne etter første forsøket i februar/mars, men nå er jeg back in business...

Skal ha kortversjon denne gangen, og satte første sprøyte i går. Har ikke helt trua, og var faktisk usikker på om jeg syntes det var noe vits med nytt forsøk....orker ikke helt å innvolvere meg så mye følelsesmessig i forsøket. i mine tanker "vet" jeg jo at det sikkert ikke går...

men prøver å komme over den verste negativiteten. det er jo ingenting foreløpig som tilsier at vi ikke skal lykkes!! Og det er viktig å være positiv.

Håper alle intriger her inne er over, og at vi kan nyte godt av hverandres støtte:-) *håper på babyboom*

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9205651-hei-alle-sammen-jeg-er-igang-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei lita! Så bra at du er igang igjen! Selvfølgelig er det like stor sjanse for å lykkes denne gangen! -og du gjør det sikkert! hehe.

Alle intrigene er overerstått her inne nå, så det er kos å være her.

Lykke, lykke til! -og jeg skal være med på sommerens babymoom! (skal bare spise p-piller i 2 uker til, så skulle jeg gjerne være klar til en lang verson igjen.)

klemmer fra

Annonse

Hei på deg Lita!!

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for degXXX

Er selv på rugedag 12 med to fryseegg. Vanskelig og helt ha troen, så fryktelig redd for å bli ekstra skuffet da..

Har litt håp også da.. en liten følelese som sier kanskje, kanskje :-)

Tester tirsdag.

Klem

Hei lita78:-)

Håper kortversjonen funker bra for deg. Ei venninne ruger på 2 egg om dagen etter sånn behandling, og hun er veldig fornøyd. De positive vibbene kommer nok etter hvert:-)

Klem & lykke til fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...