Gå til innhold

sagt til arbeidsgiver at dere er gravide??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sagt fra på min nåværende arbeidsplass, men er i den uheldige stillingen at jeg har et vikariat som snart er over. Har derfor akkurat begynt å søke på nye jobber.

Ikke så greit å søke på jobb når en er gravid...

Andre med liknende erfaringer?

Jeg er i samme situasjon...sluttet i en jobb på onsdag...fordi jeg ike likte meg der, var tlf. salg...og orker rett og slett ikke sitte med det hele sommer'n.

Har vært på intervju hos et rekrutteringsbyrå, og har nå fått et opprdag av de...bare en uke da...

Fikk meg ikke til å fortelle hun at jeg er gravid, men bør jo gjøre det.

skal ringe hun når jeg har kommet i gang med oppdraget- er jo 1.gang jeg jobber for de.

Er 14+1, så ikke så lenge til magen er der...kan skjules nå:)

Jeg har et vikariat som går ut i slutten av juni og har vært sykemeldt i over 1 mnd, håper jeg får fortsette der, de har ikke sagt noe annet men er litt skeptisk. Men de har vært veldig forståelsesfulle heldigvis:)

Er i fast jobb og ikke noe problem å fortelle det. Tenkte faktisk ikke over at det skulle vere noe problem heller. Bare fastslo at det kom til å bli litt endringer for meg til høsten siden jeg skulle ut i permisjon......problemet er at jeg ikke har bestemt meg for hvilken permisjon jeg velger, kanskje blir tidskonto et alternativ...vi får se. I tilfelle blir jo d en større belastning for arbeidsplassen når de skal lyse ut vikariatet mitt siden det da ikke blir en 100% stilling hele tiden. Må se på hva som lønner seg økonomisk. Er i en jobb der en slik ordning vil bli litt av et puslespill. Jobber i skoleverket.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...