Gå til innhold

Trondheim! Noen som vil være med på treff bare for juli-babyer?

Anbefalte innlegg

Hei og takk for sist (på Bari), det var veldig hyggelig! Siden det er så mange med termin i juli på treffene ble det snakk om at vi kunne arrangere et treff bare for oss med juli-mager! Er det noen som vil være med på det?:) Hva med tirsdag 15.mai?

Fortsetter under...

Hei!

Vi er fire stykker som har møttes to ganger før, synes det ble litt mange med alle fra juli, august og september. (Vet vi var iallefall to som ikke var på bari). Vi har skrevet inn dato og tid her inne, men ingen andre enn "oss" kom. Vi hadde jo håpet at det kom flere! Vet de andre også er gira på at vi skal være flere, så regner med de henger seg med! Hvis det passer da..

For meg passer iallefall 15. Mai :)

Har sett at det har vært treff for juli-mager tidligere, men det har aldri passet fior meg! Så da tenkte jeg at hvis JEG tar initiativ så passer det ihvertfall!!!:) Tja, hvor skal vi gå? Er det samme for meg egentlig. Hvis vi ikke er så mange så synes jeg Kaktus på Bakklandet er koselig - og har god mat. Dessuten er det ikke så masete der. Men er åpen for hva som helst!

Annonse

Annonse

Oy så mange som blir med denne gangen! så bra!!!:):) jeg har skikkelig lyst å komme, men sitter med en oppgave som skal leveres den 16. Må prøve å gjøre meg ferdig med den på tirsdag da, så jeg også får vært med!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...