Monica *rosa og blå* Skrevet 6. mai 2007 #1 Del Skrevet 6. mai 2007 Hvordan er formen?? Og til dere som har født, hvordan går det med dere, travelt om dagene? Er veldig nysgjerrig skjønner dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 6. mai 2007 #2 Del Skrevet 6. mai 2007 Har eg lov å svare her... hehe... jo i dag er eg 8 uker - rart at det er gått en måned siden me fant ut at det var en spire inni der... Hadde noen dager sist uke eg var småkvalm og slakk... ikke gøy. Eg er mer spendt på å høre fra dem som har fårr babyene sine eller er rett runt termin. Det er kjempe spennende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j05-g07-fødeklar Skrevet 7. mai 2007 #3 Del Skrevet 7. mai 2007 Formen er ok vil jeg si. Noen dager er jeg veldig sliten og andre dager så er formen helt på topp. Mye kynnere da og det har vel litt med stress å gjøre tror jeg, for de dagene jeg bare slapper av har jeg lite kynnere. Lillebror er veldig aktiv i magen så han virker helt annerledes enn storesøster...blir veldig kjekt å få møte han. Jeg har akkurat 50 dager igjen. Så jeg har begynt på min 34 uke....oi oi tiden går jammen fort, mye fortere denne gangen enn sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 8. mai 2007 #4 Del Skrevet 8. mai 2007 heihei=) Her går det bra,sliter enda litt med ammingen,han suger ikke riktig er jeg sikker på,klarer å suge inn luft når han sutter på smokken også,så noe stemmer ikke,men de på HS orka ikke å ta seg bryet med å prøve å finne det ut,spurte dem hvorfor han svelgte så mye luft,men det viste hun ikke. Ellers er jeg enda sliten etter fødsel,vondt i bekkenet både på fremsiden og baksiden,og enda slapp,men som gubben sier, jeg har fått fargen tilbake i ansikte nå,ser ikke ut som det spøkelse etter all blodet jeg mista hehe=) Lillegutt har nok forstått at mini er her for å bli =) Enda litt (vil ikke kalle det sjalu,men finner ikke et annet ord nå) småsjalu,men kun hvis han feks. har hatt en dårlig dag,sovet lite i bhg eller bare er trass,eller når han har slått seg og skal ha trøst,sitter vi med mini da så må vi legge han ned først,men ellers kommer han gjerne på fanget selv om mini er der =) Skal bestandig susse å klemme når det er kveld,og har begynt litt mer i det siste å susse å stryke på han utenom når han skal legge seg også,så ser ut til at det går rett veien,men kan enda finne på å "sparke" litt borti bagen til mini om han ligger å sover,men vet han ikke får lov. Når han prater i tlf med mamma eller svigemor så skal han hele tiden fortelle om babyen,hehe,og til alle andre også forsåvidt,men nå er alt som er mindre enn han baby,.uansett om det er en flue eller et lam (har lam gående utenfor oss nå,så igår var det mange babyer her,hehe) Ja,sånn går det her,mini gulper mye da,så håper ikke det blir slik som med lillegutt,skal se det ann 1mnd til ca,er det ikke bedre til da så tar jeg han med til legen,gulpa/kasta opp utover hele genseren min igår,var ikke sånn at jeg bare kunne tørke litt gulp bort så fortsett å med han,neida,det kom masse så over hele genseren så måtte bare gi han til gubben å springe på bade å skifte før det rant overalt,slik startet det med lillegutt også.. ja,ja..nå skal jeg prøve å gjøre noe skolearb. læreren min ringteigår å lurte på hvordan det gikk og om jeg fikk gjort noe,så må vel bare henge i nå,eksamen i norsk og nynorsk 29 og 31mai, gruer meg! hmm..hadde jeg bare vært så flin kso mjeg er til å sitter her å skrive..nei,nå MÅ det jobbes,mini sovnet endelig =) Lykke til, til alle dere gravid, og dere som har fått nye småsøsken=) klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 8. mai 2007 #5 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei hei! Her går det fint. Det er travle dager, men hadde kanskje sett for meg at det skulle bli enda travlere. Vet ikke helt, men ser fram til litt mindre travle dager ja..hehe.. Men er litt ekstra stressa av å ha skolen hengende over hodet hele tiden. Bare 17 dager igjen nå, men har fremdeles siste eksamen igjen å skrive, og jeg bare utsetter og utsetter det hele tiden. Sindre har nå blitt litt over 5 uker alt! Spiser og spiser! Han veier nå 5300 gram (forrige uke) og har begynt å bruke str 62!! Prøvde en festdrakt i str 68 i går, og den var passe!! Så da har vi festklær til 17 mai likevel.. Han har kjempemasse sånne prikker i ansiktet og nå har de begynt å trekke seg nedover brystkassen og ryggen også Disse fikk han allerede etter 1 uke, så begynner å bli lei de nå. Nå kan vi godt få gutten vår tilbake... Snuppa er fremdeles litt småsjalu hun også, men samtidig skal hun klemme, kose, susse og klappe HELE tiden. (jeg blir lettere sprø av det!!) Føler meg litt kvalt når jeg ammer og hun henger over oss konstant. Får henne ikke til å gjøre noe annet spennende heller når han ammes... Ser at hun er like kosete med alle babyer for tiden. Han er venninde med baby også som er innom av og til, og snuppa skal kose og kose med henne også... Ellers er vi småforkjøla hele gjengen her -untatt gubben -så vi snufser og snyter oss gjennom dagene. Så sånn står det til her i huset Følte jeg bare klaga her nå, men vi har det veldig fint. Dagene flyr og vi koser oss masse sammen. Men skulle ønske jeg klarte å nyte det mer akkurat nå... istedet for å være småstressa... Jaja... det går seg vel til, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå