C....I wanna be mum to three Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 men testet negativt på dag 42. Mine sykluser varer fra 30-36 dager. Brukte kondom som jeg tror lekkte(virket sånn etter samleiet). Da mensen ble forsinket og jeg hadde mange gravidetegn/menstegn var jeg sikker på at nå var jeg gravid og hadde derfor sex to ganger uten prevensjon ( tenkte at enten er jeg gravid eller så kommer mensen om en dag eller to ). Men her sitter jeg da uten noen mens, bare litt menssmerter i magen av og til og stikkninger i puppene, litt ekstra trøtt. Har bestemt meg for å teste på dag 60, da er det 20 dager siden sist samleie uten prevnsjon. Vi var egentlig ferdige med graviditeter ( har to flotte barn)og har lovet bort barnevogn og klær. Typisk!!! Men selv om det ikke er planlagt er selvfølgelig et nytt barn velkommen, vet bare ikke helt hva jeg skal si til dem jeg har lovet barnevognen og klærene bort til. Føler meg jo litt teit da, sannsynligvis hadde jeg sein eggløsning denne gangen(har hendt før) og traff rett på den når vi hadde samleie uten prevensjon. Vel, vel om en uke får jeg svar...
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Jeg tror de forstå det når du forteller om nyheten din. De vil sannsynligvis ta det svært positivt og bli lykkelig på dine vegne. Det finnes jo en drøss av rimelige og flotte ting de kan kjøpe brukt! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå