Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle be om et møte på Nav, men kanskje noen av dere som vet. Når man jobber et annet sted, når man har fødselspermisjon fra den ene jobben sin, så blir det trekt penger av pengene man får av nav for den ene jobben. Men hvor mye tar de av det man tjener under fødselpermisjoenen hvis man jobber ekstra? Det er så sabla irriterende at jeg bare har 75%stilling og har vært sykmldt hele svangerskapet hittil slik at jeg ikke har fått jobbet noe ekstra. Det straffer seg jo når jeg skal ha permisjon, men tenkte at jeg kunne ta noe løsvakter innimellom i permisjonstiden. Snakket på tlf med ei fra Nav og hu sa at hvis jeg skulle jobbe innen helsevesenet(jobber 75% i helsevesentet fast fra før) et annet sted undr permisjonstiden så måtte arb.plassen godkjenne at jeg gjorde det eller noe sånt. De kan jo si at de heller vil at jeg skal begynne å jobbe litt igjen at dem istede da, tenker jeg. Men jeg tenkte at jeg kan jo få meg en ekstrajobb et annet sted i butikk eller noe, da kan jo ingen si noe på det, men bare at nav trekker fra noe av det jeg tjener. Jeg nvnte det på jobben, men hu rynka bare på nesa, og sa at hvis man hadde permisjon så hadde man permisjon da kunne man ikke jobbe, og det stemmer jo ikke ifølge navdama. Hvis man har tre faste jobber så trenger man jo ikke ta permisjon fra alle, men bare en om man vil.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9204647-jobbe-n%C3%A5r-man-har-permisjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...