Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Hei.. Fikk plutselig sterke magesmerter på høyre siden av magen? Noen som har opplevd lignende, er i uke 7.Smertene er i mot lysken og sprer seg opp over siden. Er ikke livmoren som tøyer deg dette!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Jeg regner med at du sikkert vet at det er umulig for oss å si ha dette er...??! Du håper vel at noen skal skrive at "dette er ingen ting å bekymre seg for, dette går bra", men jeg har ikke lyst til å gi deg falske forhåpninger. Synes du skal ta kontakt med lege, jeg, hvis du virkelig er bekymra. Men du er kanskje bare ute etter trøst? Det får du dessverre ikke av meg, for jeg vet som sagt ikke hav som skje med deg!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 FØRBANNA IDIOT KJERRING! HOLD DEG UNNA DISSE SIDENE DERSOM DU IKKE HAR BEDRE Å KOMME MED! FETT DÆ PÅ HUE UT HERIFRA!
Adriansmor med tulla Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Syns du skal holde kjæft viss ikke du har noe bedre å si!!!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Takk adrian 123... Ikke morro å skrive innlegg når man får svar som det første innlegget som ble skrevet!
Adriansmor med tulla Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Til trådstarter.... er ikke helt sikker på åssen smerter men jeg skal prøve å forklare litt da=).... viss smertene kommer fra ene eggstokken? kjennes iallefall sånn ut... og viss det er smerter der når du reiser deg fort eller nyser... kjennes ut som kraftige mens smerter... så har jeg åsså det sånn og det er normalt....det er hormoner som påvirker livmor.. det er viktig å slappe av og legg deg på sofan... viss ikke du har noen blødninger da? men viss du er veldig bekymret så ringer du bare lege=) det er bedre å spørre enn å bli sprø av bekymring... håper du føler deg bedre og ikke bry deg om drittkjerringer som er store i kjæften......=)
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #7 Skrevet 6. mai 2007 Hei.. Takker for svar! er faktisk akkurat sånn du beskriver det kjennes ut.. Smertene er borte når jeg ligger i ro, men kommer med en gang jeg begynner å gå, røyser meg eller som du sier nyser.. Er ikke kjempe bekymra, men man uroer seg jo for alt i disse ukene!
Adriansmor med tulla Skrevet 6. mai 2007 #8 Skrevet 6. mai 2007 Ok men det er normalt å ha sånne smerter=) De vil komme å gå utover hele svangerskapet....bare slapp av på sofaen når det er ille=) håper du vart litt beroliget nå da=)...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå