Gå til innhold

Har jeg ødelagt alt nå eller?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bare lurere på noe... Jeg har fulgt en diett, hadde fulgt denne i 3 uker på fredagen som var. Det har gått veldig bra, jeg hadde gått ned 4 kilo. Men denne helga så har det vært konfirmasjon, og et selskap. Da har det jo blitt litt god mat (holdt meg til eggerøre og laks for det meste da, så sikkert ikke det mest usunne..). Men det har jo også blitt litt kaker de to dagene..

Ellers i de 3 ukene så har jeg ikke spist noe godt, har heller ikke hatt noe lyst på.. Men har jeg ødelagt alt nå? Eller er det greit om jeg starter opp igjen på dietten min i morgen liksom? Jeg går vel ikke opp de 4 kiloene på en helg.. Men jeg er så livredd for og ødelegge alt nå som jeg først har begynt..=/

Fortsetter under...

Nå vet ikke jeg noe om dietten du følger eller dietter som sådan. Men hele poenget med å slanke seg er vel å innarbeide vaner hvor man kan skeie ut innimellom og så være påpasselig ellers for å ikke havne på samme vekt igjen? Jeg spiste litt lørdagsgodt i går, men i dag er det stopp. Jeg tror ikke man kan gå ned i vekt og ha det bra uten å ha noen utskeielser innimellom. Nekter man seg selv alt blir hele greia for tung og man sprekker helt, det er nå min erfaring.

Så start opp igjen og ikke ha dårlig samvittighet er mitt råd :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...