Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #1 Skrevet 6. mai 2007 Nå er jeg ca 28 uker på vei og veier 117. Hvor mye vil jeg veie til slutt tror dere?? Forrige svangerskap veide jeg 103 da jeg testa positiv, og før fødsel veide jeg 120. Gikk ned 20 kilo i løpet av 2 uker, så mye var nok vann.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #2 Skrevet 6. mai 2007 Hei! Jeg har 8 uker igjen nå,og veier 114,8 kg nå..Veide 98,8 før graviditeten..Jeg tror jeg kommer opp i ca 117-118 kg tilslutt jeg,og det er 7 kg mer enn sist jeg fødte:/ Kommer jo mye an på hvordan du eter også,jeg må si at jeg tenker ikke så mye på hva jeg stapper i meg altså:/ får lissom ta det etterpå!!Målet er å komme ned på 85 kg som jeg var FØR jeg fikk 1 mann:) Du har jo egentlig ikke gått opp så mye da!
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Målet mitt er 85 også... jeg skal tross alt gifte meg neste sommer.. hehe:) Jeg gikk ned mange kilo i høst før jeg ble gravid.. så jeg vet jeg kan klare det bare jeg vil. Jeg tenker ikke for mye på hva je spiser,men jeg vet at det er mye mindre sukker,godis og brus denne gangen enn forrige gang ihvertfall. Lykke til videre i svangerskapet og med vektnedgangen etterpå.
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Teksten i dette innlegget er slettet av kommentator. Til deg som skrev innlegget ; du bør vite bedre enn å komme med slike destruktive kommentarer i et forum som dette. Mvh moderator Hannah
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #5 Skrevet 6. mai 2007 Tusen takk. det der er akkurat hva man trenger å høre når man sliter med vekten. Takk for at du gjorde min dag perfekt. Dette var mitt første innlegg her inne, men jeg kan love at det blir ingen fler.
Gjest Skrevet 6. mai 2007 #6 Skrevet 6. mai 2007 Anonym: er det mulig? dette er en side for folk som ønsker seriøse svar. Hvis du ikke har noe fornuftig å si trenger du vel ikke komme inn her? Nå hører forresten ikke jeg heller til her, men hørte det var en frekk herinnevia kranglesiden så måtte bare se hva anonym hadde spydd ut nå...
Gjest Odyssey*høygravid* Skrevet 7. mai 2007 #7 Skrevet 7. mai 2007 Fy faen jeg blir så kvalm når folk bare MÅ skrive sånt.. Jævla fjortis.. Hvis du ikke hører hjemme på det forumet her, eller ikke har noe å komme med som angår det forumet her syns jeg du jammen meg skal ligge unna... (ikke til HI altså)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2007 #8 Skrevet 7. mai 2007 Jeg vet iallefall hvilken unge jeg synes synd på!!! Og det er ikke den ungen med en overvektig mor for å si det sånn! det må jo være 1000 ganger verre å vokse opp med en mor som har så lite i mellom ørene at hun uttaler seg på en slik tåpelig måte inne på en side hun heller ikke hører hjemme! Det er skremmende det! Hadde vært flau jeg anonym, med sånne snevre og lite reflekterte tanker og uttalelser som du klarer å lire ut av deg ville jeg gått og gravd meg ned! Men jeg går ut ifra at du er ei litta jente på 13 år, som har alt for lite å finne på!
eh81 Skrevet 8. mai 2007 #9 Skrevet 8. mai 2007 kjære vene, sånne tåpelige utsagn må du bare prøve og overse så godt det går. det er bare ei blåst kjærring som ikke aner hva noe som helst dreier seg om. har lest endel andre innlegg på forskjellige forum også, som det virker som det er samme anonyme, lite intelligente drittungen som krangler og står i. fritidsproblemer. det viktigste av alt er at barna får en kjærlig mor som gjør alt for at barna skal ha det bra, ikke noe annet. barnet ditt er glad i deg uansett:) jeg ville hvertfall aldri hatt barnet mitt i nærheten av noen som er som denne anonyme kranglehøna. blir helt redd jeg over at noen kan være sånn. godt det ikke er gjennomsnittsmennesket i dette samfunnet, hvertfall. tydelig at dette mennesket ikke har lært så mye om gode holdninger og moral. stå på videre, skriv innlegg om akkurat det du føler for, og prøv å bare overse sånne tåpelige kommentarer, og ta til deg det som kommer av fornuftige og støttende svar istedenfor;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå